2548
Sök

Vet Någon om Haynes Böcker om: Tuning,Styling Och M&M är något att ha?

317 Inlägg
7 juni 2008
Trådstartare
Skulle Bara Höra Ifall Någon vet Ifall Haynes Böcker Om Tuning,Styling Och M&M är något att ha? För att jag hade tänkt att köpa en bok.. men åker man till biltema så är böckerna inplastade så man får nte se innehållet... så du Som har Boken/Böckerna Snälla, hör av dig:)

Mvh
Micke

Låg och slö....

911 Inlägg
7 juni 2008
Tittade igenom den lite , men det verkade inte vara någon sorts höjdar bok, jag anser man kan klara sig utan den iaf ^^ !

pic up the phone, wazzzaaa

OEM <3
6 957 Inlägg
8 juni 2008
stylingboken har ja, fick den i julklapp å skulle INTE köpa den tongue
Fan de va inga bra tips, mestadels gamla saker bara.

OEM <3

Vindsurfare
150 Inlägg
8 juni 2008
Jag lånade styling & tuning på biblioteket..

Var väl kul att titta igenom. Massa flashiga bilder osv.
Men det va bara en massa blajblaj.. Fick inte ut nått vettigt alls från dom ju! tongue

Hellre omkommen och bortförd än bortkommen och omkörd!

Med.lem
3 759 Inlägg
8 juni 2008
Har tuningboken..

Var väll egentligen inte så mycket info som jag inte redan visste innan. Men Köp den!

ELLER använd sökfunktionen å se vad dom i dom 14 andra säger om boken i trådarna om exakt samma sak säger.. bara ett tips..
Senast redigerat av Mr_EmCom (8 juni 2008)

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

1 002 Inlägg
8 juni 2008
jag har bläddrat lite i tuning boken..
1. han som skrivit boken älskar bara japanska bilar.
2. detn låter som att han är tre år som skrivit boken, då han använder fraser som: lustgas, det är inget för tjejer.

inte möe å ha enligt min mening.

...

Galen
849 Inlägg
8 juni 2008
Jag tycker tuningboken är bra, lånade den på bibloteket och det finns mycket guider om tuning. Bra för såna som är nybörjare;)

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202

Sök