2398
Sök

har du hittat en helt ny låt som du spelar om och om igen?

BMW fantast
1 172 Inlägg
21 augusti 2008
nån som vet vad joddellåten heter som spelas mycket på radion??

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

Avstängd
1 714 Inlägg
21 augusti 2008
lady gaga - just dance

har nog lyssnat på den 353523 gånger nu. skön som fan,
trodde aldrig jag skulle gilla nån låt som spelas på rix fm.
kan ha att göra med att bruden är så jävla snygg, låten blir liksom sexig tongue

se vad tjejer gör med oss killar jag snackar typ i nattmössan här

1 833 Inlägg
21 augusti 2008
Plan Three - Achilles Heel

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

143 Inlägg
21 augusti 2008
Spiike skrev:
Scratch skrev:
Madde1 skrev:

Håller lätt med Ola här big_smile het nygammal låt for sure tongue

super låt men redan sönder spelad för mig big_smile men den kommer igen snart och på fyllan funkar den alltid wink

vad heter dne låten big_smile

Guru Josh Project - Infinity (Klaas vocal edit)

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
21 augusti 2008
Megadeth - Sleepwalker

Riktigt go. http://www.youtube.com/watch?v=pRGBi_ii3sk

Sen har jag snöat in på.
Devildriver - Clouds Over California
http://www.youtube.com/watch?v=800HsgS03o0

Den svänger nått fruktansvärt smile

Låtarna är sjukt roliga att spela på rockband oxå för er som har det så kan jag rekommendera dom låtarna smile

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

72 Inlägg
21 augusti 2008

ılı.lılı.ılı NEXZON ılı.lılı.ılı

102 Inlägg
21 augusti 2008
maccswe skrev:
Rullande_Robin skrev:
MrSpeed skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=76zOrUwvDRI
Såg dom på kb för någon månad sen, och denna låten har verkligen fastnat. Skulle tro att jag hade tröttnat på den snart men icke, har lyssnat på den skrämmande mycket tongue
Men här i veckan ska jag iallafall köpa hela skivan smile

Så jävla rätt!

Inte mkt som slår Sonic syndicate enligt mig smile  Särskilt den låten Enclave.  Fast bonuslåten Freelanzer ä riktig grym den med, som deras andra låtar fast dom två är speciella smile

så de ä mkt av de som går i datorhögtalarna(har ej bil än). Fast just nu spelas även Pain - Shut your mouth och Same old song, dom spelas rätt bra också smile  Blir inte mkt trance o sånt när syrran bor här hemma då hon attackerar min dörr o mitt rum när jag spelar, sitter med Logitech z5500 tror jag dom heter, väggen ä inte så tjock så de enda hon hör ä liksom basen när den dunkar så hon blir inte glad =/ Men passar på när man ä själv big_smilebig_smile

Axel rudi Pell - Forever Angel (sjuk sångröst o man får gåshud)
Pain - Same old song(Grymt bra)
Pain - Shut your mouth(grymt bra)
Ras Cricket - Skin(mkt fin texttkr jag, sen får man avgöra va den handlar om, folk diskuterar om marijuana o hans flickvän, tänker mest på min flickvän när jag hör den låten)
+ mågna fler smile

MvH
      // Robin smile

Håller med dig Robin Sonic Syndicate är fruktansvärt bra! Nya skivan släpptes ju igår men tyvärr med massa reklam mitt i låten :-(

Åfan, då måste man kolla va de ä för ngt! big_smile Vet du eller någon annan vart man kan kolla de, ska prova google nu så får man se, men hur som hällst så ä dom grymma! 

Ni andra måste prova lyssna på dom, föreslår låten "Enclave" som är mkt bra av dom!

539 Inlägg
21 augusti 2008
Kat Deluna - Run the show

Lady Gaga - Just dance

spelas om och om igen i 3 dagar nu tongue

200 Inlägg
22 augusti 2008
Rullande_Robin skrev:
maccswe skrev:
Rullande_Robin skrev:

Så jävla rätt!

Inte mkt som slår Sonic syndicate enligt mig smile  Särskilt den låten Enclave.  Fast bonuslåten Freelanzer ä riktig grym den med, som deras andra låtar fast dom två är speciella smile

så de ä mkt av de som går i datorhögtalarna(har ej bil än). Fast just nu spelas även Pain - Shut your mouth och Same old song, dom spelas rätt bra också smile  Blir inte mkt trance o sånt när syrran bor här hemma då hon attackerar min dörr o mitt rum när jag spelar, sitter med Logitech z5500 tror jag dom heter, väggen ä inte så tjock så de enda hon hör ä liksom basen när den dunkar så hon blir inte glad =/ Men passar på när man ä själv big_smilebig_smile

Axel rudi Pell - Forever Angel (sjuk sångröst o man får gåshud)
Pain - Same old song(Grymt bra)
Pain - Shut your mouth(grymt bra)
Ras Cricket - Skin(mkt fin texttkr jag, sen får man avgöra va den handlar om, folk diskuterar om marijuana o hans flickvän, tänker mest på min flickvän när jag hör den låten)
+ mågna fler smile

MvH
      // Robin smile

Håller med dig Robin Sonic Syndicate är fruktansvärt bra! Nya skivan släpptes ju igår men tyvärr med massa reklam mitt i låten :-(

Åfan, då måste man kolla va de ä för ngt! big_smile Vet du eller någon annan vart man kan kolla de, ska prova google nu så får man se, men hur som hällst så ä dom grymma! 

Ni andra måste prova lyssna på dom, föreslår låten "Enclave" som är mkt bra av dom!

Bara att spana in på nån torrent sida. :p

102 Inlägg
22 augusti 2008
maccswe skrev:
Rullande_Robin skrev:
maccswe skrev:

De ska jag fan gö nu, en kompis tog hem de för ett par timmar sen men han inte lyssna på de då jag skulle hem igen x(  Men nu ska vi se smile Tackar så mkt smile

Reservdansk
6 271 Inlägg
24 augusti 2008
V70Dahlgren skrev:
Spiike skrev:
Scratch skrev:

super låt men redan sönder spelad för mig big_smile men den kommer igen snart och på fyllan funkar den alltid wink

vad heter dne låten big_smile

Guru Josh Project - Infinity (Klaas vocal edit)

Spela den låten i en bil med bra bas ger mig sköna rysningar. big_smile
Just nu får det duga med mitt hemmaljud Logitech Z-5500 5.1 system på 510W RMS med 10" bas. big_smile
Rutorna skallrar, hunden skäller, farsan klagar, det får duga. cool

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

9 Inlägg
24 augusti 2008
Rullande_Robin skrev:
maccswe skrev:
Rullande_Robin skrev:

De ska jag fan gö nu, en kompis tog hem de för ett par timmar sen men han inte lyssna på de då jag skulle hem igen x(  Men nu ska vi se smile Tackar så mkt smile

Ni som laddat ner den nya skivan med sonic syndicate vad tyckte ni om den?
riktigt bra tycker jag speciellt sista låten affliction

68 Inlägg
24 augusti 2008
Bruce Springsteen- The river

Mycket vacker låt

http://www.youtube.com/watch?v=nAB4vOkL6cE

102 Inlägg
24 augusti 2008
Fiddelity skrev:
Rullande_Robin skrev:
maccswe skrev:

Den va riktigt bra tkr jag smile  lite irriterande me reklamen barar men men den va riktigt bra, håller med om att affliction va bra, gillade även första låten engage rätt mkt också, men hela skivan va bra smile

712 Inlägg
Bmw Love
164 Inlägg
24 augusti 2008
Denna låt kan jag aldrig få nog av smile dock inte ny men men...

Dark Tranquillity - Focus Shift

http://www.youtube.com/watch?v=yCeRS3nhSKE
Senast redigerat av WilliamL (24 augusti 2008)

Bmw är ingen bil, det är en livstil!

712 Inlägg
24 augusti 2008
BMTech skrev:
Sen har jag snöat in på.
Devildriver - Clouds Over California
http://www.youtube.com/watch?v=800HsgS03o0

Den svänger nått fruktansvärt smile

Att de svänger! big_smile

24 augusti 2008
Paul Oakenfold - This is trance

den spelas flitigt i calibran....älskar bastakten i den låten big_smile

3 714 Inlägg
25 augusti 2008
Volbeat - sad mans tounge
lyssnat på denna typ 40 ggr bara idag big_smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

200 Inlägg
25 augusti 2008
Rullande_Robin skrev:
Fiddelity skrev:
Rullande_Robin skrev:

Den va riktigt bra tkr jag smile  lite irriterande me reklamen barar men men den va riktigt bra, håller med om att affliction va bra, gillade även första låten engage rätt mkt också, men hela skivan va bra smile

Tycker den ee sjukt bra faktiskt!
Nån som ska gå och se Bullet for my valentine i dec???

Sök