Ja jag skulle höra vad man kan göra i Jönköping nu till helgen? Har i ett svagt ögonblick lovat min flickvän att jag o hon skulle åka på dreamhack o spela dataspel, själv var det nog minst 2 månadersen jag spela nått på datorn o jag e inte så jätte lockad av det längre, men ett löfte är ett löfte! Sååå eftersom jag inte kommer spela 24 timmar om dygnet tänkte jag roa mig på stan lite oxå! brukar ju bara vara i Jönköping under mässdagar eller när man hållt dygnsvila där, men jag älskar denna underbart vackra stad o undrar vad man kan hitta på o vad man inte ska missa?
om det är fint väder, ska du definitivt äta ute på Piren. Det är ju underbart vackert, men lite dyrt kanske men den smällen får man ta vet faktiskt inte vad man kan göra mer, hmm.
om det är fint väder, ska du definitivt äta ute på Piren. Det är ju underbart vackert, men lite dyrt kanske men den smällen får man ta vet faktiskt inte vad man kan göra mer, hmm.
Piren? antar att de ligger vid vattnet? mjoo men när de gäller käk så har jag min favvo pizzeria, tror den heter nått med "storgatan" ligger inne i stan på östar storgatan iaf! jummy! vovlo skroten, ett mecka för raggaren som inte bor i mig? hehe, nä men jag skulle nog behöva en o annan grej därifrån!
Nej, befria sig själv från det! Jag kan varmt rekommendera vätterstranden, är det fint väder är det myyyycket folk där! Dessutom ligger det ett stenkast från Elmia där Dreamhack håller till. Annars har du gocart på Axamo Ring, jävligt nice det också, finfin bana där.
MVH
- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
Men vart får folk för sig att jag är världens volvo entusiast? volvoskrot o volvoträffar? nä men jag får väl ta o smyga runt på stan istället för o se vad som händer!
Men vart får folk för sig att jag är världens volvo entusiast? volvoskrot o volvoträffar? nä men jag får väl ta o smyga runt på stan istället för o se vad som händer!
Se mitt inlägg längre upp.
- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -