Nu har här varit dött alldeles för länge. Det har dock inte varit dött i verkstan!
I senaste uppdateringen hade jag börjat fogskumma lite på instrumentpanelen. Det har jag fått göra om ett par gånger men nu har det äntligen blivit bra så jag la på några lager polyester och nu har jag börjat spackla också!
Har byggt ny mittkonsoll hela vägen bak med plats för båda skärmarna.
Har börjat med insug och grenrör också
Kommentera gärna!
Livet är roligare när man ligger på ställ!
SPACER.SE
JJAUTOPARTS.SE
NIPOTRADING.SE
GreenMountain_ : Jag vet inte riktigt hur jag ska göra än. Men tror inte att jag ska plasta allt. Men måste försöka få bort allt det knottriga.. Någon som har något tips?
Livet är roligare när man ligger på ställ!
SPACER.SE
JJAUTOPARTS.SE
NIPOTRADING.SE
GreenMountain_ : Jag vet inte riktigt hur jag ska göra än. Men tror inte att jag ska plasta allt. Men måste försöka få bort allt det knottriga.. Någon som har något tips?
slipa med 80grit papper, sen plastar du allt;D
ta bort allt tyg först på panelerna, och instrumentbrädan, ta bort vinylem och skummgummit
jag hade nästan valt att lägga plast över hela för plasta man en bit kan de ju spricka.. men att få väck de knottriga kan du lägga typ filler eller slipgrund över så fyller du igen de.. de gjorde jag på lite grejor till min bil så blev de jämnt och fint:)
"When you hit the tree between the headlights thats understeer.
Oversteer is when you hit the tree between the Tail Lights" - Wayne Bell
William Shakespeare skrev på 1500 talet om japsdämpare: Much ado about nothing