Projektet fortsätter... idag var det dax att byta torkare fram:D ingen bild tyvärr. stänkskydd är beställda bak till den och ska moddas på den nya bak spoilern. kommer inte att hända mycket i helgen projektet kommer stå stilla. ska inte vara hemma! men håll ut till nästa vecka!
bladfjädrar kan du ju byta själv, inga större svårigheter så länge man har lyft & några starka kompisar
har du gjort det sett någon som har gjort det eller sätt hur 960 ser ut undertill? (ta inte illa upp inget påhopp!)
det kan väl inte vara värre än vad det är på en camaro från 74a ? på den bytte jag bladen på båda sidor själv x antal domkrafter så funkar det fin fint
bladfjädrar kan du ju byta själv, inga större svårigheter så länge man har lyft & några starka kompisar :)
har du gjort det sett någon som har gjort det eller sätt hur 960 ser ut undertill? (ta inte illa upp inget påhopp!)
det kan väl inte vara värre än vad det är på en camaro från 74a ? på den bytte jag bladen på båda sidor själv x antal domkrafter så funkar det fin fint
Ja kul att det gick bra för dig. men 960 är lite speciel. den enna är inte den andra lik. fjädar ratt från volvo 850 och sen helt plötligt hand broms från en 740. du kanske förstår? ja, blir ett senare projekt byttade precis nivårekleringen bak på han och det gick på 6. men får se hur det går. styling först. bladet håller det är inte det.
bilden blev rätt dålig men man ser endå den passar hur bra som helst. ska gå med en silverinredning. kommer att bli snyggt. nästa år kommer bilen troligen att ha en mattsvart lock!
ser bra ut det här, angående din bladfjäder där så är det smidigare att byta hela paketet.. ja har en multilink från 95:a som passar rakt av, om du vill ha för en billig peng.. tar inte alls lång tid att byta, pm:a vid intresse.
ser bra ut det här, angående din bladfjäder där så är det smidigare att byta hela paketet.. ja har en multilink från 95:a som passar rakt av, om du vill ha för en billig peng.. tar inte alls lång tid att byta, pm:a vid intresse.
okej.. jag ska tänka på det. men som det ser ut nu finns det en del andra saker som kommer först!
då har man varit och hämtat kjol kitet. men det kommer ingen bil förän efter helgen kameran ville inte som mig och dog. häng kvar till efter helgen. då sitter det kanske på också?
så ja håll i er nu håller på att ladda upp bilder kommer en jäkla massa på två HELA dagars arbete. äntligen ser man ett ljus i slutet.! bilder kommer under kvällen!
Den fronten ser ut att vara ganska långt ifrån klar? Mycket spacklande om inte annat! Sen så ser glasfibret ut att vara rätt skevt? Varför inte glasfibra från insidan?
Den fronten ser ut att vara ganska långt ifrån klar? Mycket spacklande om inte annat! Sen så ser glasfibret ut att vara rätt skevt? Varför inte glasfibra från insidan?
Annars ser de bra ut!
gick inte att ta det från insidan. och jag tycker inte jätte mycket om att spakla så jag tänkte flörta med lackeraren om han kan göra det:cool: