3223
Sök

Fotbolls-EM tråden

14 Inlägg
20 juni 2008
#201
_deki_ skrev:
WildBoar-74 skrev:
nex_ skrev:
Personligen tror jag felet ligger i att det inte finns fler som Zlatan i landslaget...killen har talang och det har han bevisat för oss flera gånger, men det blir svårt att låta han göra jobbet med killar som inte riktigt är i hans nivå...
Fler som Zlatan ????   avveckla han ist , han är den sämsta jävla fotbollspelaren som får gå i ett par skor ,
Hur fan kan lagerbäck fortsätta ha han inne på planen , går fram o tillbax vid mitt linjen och väntar , kommer bollen så får någon i laget springa bort o sparka han i röven för att han ska orka springa efter bollen  nej väck med den jävla SOPAN .
haha hör du hur dumt detta låter egentligen... Har du ens en tv hemma lr?? Tvivlar på det...Den svenska avundsjukan haha...haha tycker synd om dig killen
Killen ?????    vem fan kallar du för killen ???    och skulle jag vara avundsjuk på den jävla tempeldansaren Zlatan ???  knappast .. Det är folk som han som gör att man hatar fotboll ,

------ När Min Chef Blir Frisk Ska Jag Få En Volvo -------

Fotograf
966 Inlägg
20 juni 2008
#202
Jahapp.. Vilket lag tror ni får möta Tyskland i Semi-finalen av Kroatien - Turkiet som är ikväll?wink

EDIT: Haha jag fick höra nyss att EM- magasinet TV4 kommer hem till oss ikväll för att filma..=P  Ni kanske ser mig på Tv ikväll..=p
Senast redigerat av MickeTuncer (20 juni 2008)

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Fotograf
966 Inlägg
21 juni 2008
#203
Jaaaa!!!! Vilken DRAMA! Turkiet har lyckats vända engång till!big_smile
Nu är det Tyskland som väntar i Semi.. Men helt solklart att Tyskland kommer gå vidare till final..

Nån som såg mig på EM Magasinet då?!big_smile haha..

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

2 021 Inlägg
21 juni 2008
#204
haha va kul o läsa om alla idioter som klagar på zlatan, som sagt landlaget hade inte vart mkt utan han, o kom inte o säg att Henke larsson e bättre o han skulle kunna göra samma mål som zlatan, killen e ju pensionär ffs.
för övrigt så måste det till med en föryngring i laget, bort me lagerbäck o hela allsvenska kompaniet, D.andersson o Anders svensson e ju ett stort skämt ,"offensiv mittfältare" jo visst står vid mittlinjen o drar långa bollar på Bengt, vrf inte spela källström o Seb Larsson centralt, skulle bli helt annat spel tror jag, skulle nog få ut mer av Zlatan o Rosenberg mfl med ett dugligt mittfält.
Enda positiva med detta mästerskap är att Sverige äntligen har en duglig högerback, tycker Stoor känns gjuten i startelvan nu smile

Ny förbundskapten tack.


62 Inlägg
21 juni 2008
#205
WildBoar-74 skrev:
_deki_ skrev:
WildBoar-74 skrev:

Fler som Zlatan ????   avveckla han ist , han är den sämsta jävla fotbollspelaren som får gå i ett par skor ,
Hur fan kan lagerbäck fortsätta ha han inne på planen , går fram o tillbax vid mitt linjen och väntar , kommer bollen så får någon i laget springa bort o sparka han i röven för att han ska orka springa efter bollen  nej väck med den jävla SOPAN .
haha hör du hur dumt detta låter egentligen... Har du ens en tv hemma lr?? Tvivlar på det...Den svenska avundsjukan haha...haha tycker synd om dig killen
Killen ?????    vem fan kallar du för killen ???    och skulle jag vara avundsjuk på den jävla tempeldansaren Zlatan ???  knappast .. Det är folk som han som gör att man hatar fotboll ,
alltså... då gilalr du 0-0 resultat då eller??? för de e folk som han som gör mål

4 001 Inlägg
21 juni 2008
#206
Varför spelar Holland med svart armbindel

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

2 271 Inlägg
21 juni 2008
#207
kolvas skrev:
Varför spelar Holland med svart armbindel
Nån av spelarna fick ett förtidigt fött barn som avled i dagarna.


203 Inlägg
21 juni 2008
#208
lingua skrev:
kolvas skrev:
Varför spelar Holland med svart armbindel
Nån av spelarna fick ett förtidigt fött barn som avled i dagarna.
Boulahrouz


fotointresserad
2 307 Inlägg
21 juni 2008
#210
1-1 Nistelrooy!!!!!!! big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

21 juni 2008
#211
3-1 till Ryssland...välförtjänt, men jag hoppades på att Holland skulle ta det hmm

203 Inlägg
21 juni 2008
#212
Helt sjuk bra fotboll som Ryssland visar upp här ikväll!


Diamond
540 Inlägg
21 juni 2008
#213
vilka är det som är kvar i em`??

I'm Rick James Bitch!

fotointresserad
2 307 Inlägg
21 juni 2008
Trådstartare
#214
diamond_ skrev:
vilka är det som är kvar i em`??
Tyskland och Turkiet är klara för semifinal och imorrn möts Spanien-Italien i kvartsfinal för att avgöra vilka som får möta Ryssland i den andra semin


2 021 Inlägg
21 juni 2008
#215
Ryssland for champions, Arshavin o Pavlochenko o världsklass


70 Inlägg
21 juni 2008
#216
Norde skrev:
Ryssarna imponerar
Måste nog hålla med!!

36 Inlägg
21 juni 2008
#217
Grym uppvisning av ryssarna, hoppas de når final.

Hejdå Holland big_smile


850turbo
21 juni 2008
#218
Turkiet vann inte mot kroatien!!!!!   tiden gick över 2sek när turkiet gjorde mål....

Fast pletikosa IDIOT!!  Han kunde ha hållt i bollen i 5sek till så hade inger hänt...


: Blev lite chockad när Holland åkte ur :S

115 Inlägg
21 juni 2008
#219
Imponerande fotboll av ryssarna!


175 Inlägg
22 juni 2008
#220
Otroligt bra spel av ryssarna idag, väl värda att vara i semi!


Sök