Personligen tror jag felet ligger i att det inte finns fler som Zlatan i landslaget...killen har talang och det har han bevisat för oss flera gånger, men det blir svårt att låta han göra jobbet med killar som inte riktigt är i hans nivå...
Fler som Zlatan ???? avveckla han ist , han är den sämsta jävla fotbollspelaren som får gå i ett par skor , Hur fan kan lagerbäck fortsätta ha han inne på planen , går fram o tillbax vid mitt linjen och väntar , kommer bollen så får någon i laget springa bort o sparka han i röven för att han ska orka springa efter bollen nej väck med den jävla SOPAN .
haha hör du hur dumt detta låter egentligen... Har du ens en tv hemma lr?? Tvivlar på det...Den svenska avundsjukan haha...haha tycker synd om dig killen
Killen ????? vem fan kallar du för killen ??? och skulle jag vara avundsjuk på den jävla tempeldansaren Zlatan ??? knappast .. Det är folk som han som gör att man hatar fotboll ,
------ När Min Chef Blir Frisk Ska Jag Få En Volvo -------
Jaaaa!!!! Vilken DRAMA! Turkiet har lyckats vända engång till! Nu är det Tyskland som väntar i Semi.. Men helt solklart att Tyskland kommer gå vidare till final..
haha va kul o läsa om alla idioter som klagar på zlatan, som sagt landlaget hade inte vart mkt utan han, o kom inte o säg att Henke larsson e bättre o han skulle kunna göra samma mål som zlatan, killen e ju pensionär ffs. för övrigt så måste det till med en föryngring i laget, bort me lagerbäck o hela allsvenska kompaniet, D.andersson o Anders svensson e ju ett stort skämt ,"offensiv mittfältare" jo visst står vid mittlinjen o drar långa bollar på Bengt, vrf inte spela källström o Seb Larsson centralt, skulle bli helt annat spel tror jag, skulle nog få ut mer av Zlatan o Rosenberg mfl med ett dugligt mittfält. Enda positiva med detta mästerskap är att Sverige äntligen har en duglig högerback, tycker Stoor känns gjuten i startelvan nu
Fler som Zlatan ???? avveckla han ist , han är den sämsta jävla fotbollspelaren som får gå i ett par skor , Hur fan kan lagerbäck fortsätta ha han inne på planen , går fram o tillbax vid mitt linjen och väntar , kommer bollen så får någon i laget springa bort o sparka han i röven för att han ska orka springa efter bollen nej väck med den jävla SOPAN .
haha hör du hur dumt detta låter egentligen... Har du ens en tv hemma lr?? Tvivlar på det...Den svenska avundsjukan haha...haha tycker synd om dig killen
Killen ????? vem fan kallar du för killen ??? och skulle jag vara avundsjuk på den jävla tempeldansaren Zlatan ??? knappast .. Det är folk som han som gör att man hatar fotboll ,
alltså... då gilalr du 0-0 resultat då eller??? för de e folk som han som gör mål