en jävla dum lösning på kopplingen. Den vita plastslangen sprack ju vid andra vändan jag körde bilen, så när den laddade över ett bar så pös det som ett as i bilen.
Så jag tillverkade en liten adapter istället. Den där lilla kuben gjordes. Nu är den tät
Sprang in på Alutech och shoppade en dumpventil, det blev en hybrid-dump som körs i återcirkulerande läge såklart. Nu släpper den luften mycket friskare än innan i alla fall, var nog på tiden.
Blank och fin.
Tjohoo, vart kan dumpen vara? Motorkåporna plockades bort av precis ingen anledning, dom psykade bara mig!
Men där sitter den ju! En bit bakom, inte den första saken som är i vägen, det vet jag inte ens vad det är hehe.
Hm, kan bli trångt det här!
Tomt var det, möttes av lite konstiga grejer, slangar mellan WG & nått annat som var av på mitten, nån slang här och där som spruckigt, slangklämman vid turbon var slut dessutom.
Jaja, dumpen testas på plats.
Tror ni det blir någon skillnad?
Det mesta tillbaks på plats, hittade en annan slangklämma till turbon, men den ska bytas ut till en ordentlig på söndag eller när jag hinner med.
Trångt..Tur att det ska dras om när nya fronten kommer, för då blir det en större IC.
2.5" Rostfritt är inte helt fult! Mmh