hallo ! ser att du är i farten igen viste inte att du skapat en ny tråd men kan bara säga att du har gjort ett bra jobb med bakluckan, avgassystemet och allt under huven kommer att följa denna tråd intensivt mvh robin
hallo ! ser att du är i farten igen viste inte att du skapat en ny tråd men kan bara säga att du har gjort ett bra jobb med bakluckan, avgassystemet och allt under huven kommer att följa denna tråd intensivt mvh robin
Yes, ingen rast ingen ro Kul att du gillar bakluckan, avgaset är ju bara smågrejer, har inte ens monterat de än, skulle ha lånat en svets någon dag. Tack!
Vart snyggt med den andra bakluckan på! Fick du till nå skönt ljud med nya dumpen då?
Mvh Tommy
Tack tack! Nä, blev inge annorlunda, kör återcirkulerande med även den här dumpen, bytte bara för att jag var osäker på skicket på originaldumpen //Marcus
Lägger in ännu en uppdatering och hoppas att någon läser även denna!
River massa inredning för att dra ström/högtalarkablar.
Strömkabel draget, check!
Sen fick jag även hem detta, en strypventil för reglering av laddtrycket, en intercooler som ska passa bra (hoppas jag) till RS4 fronten som är på väg hemåt.
Mycket mycket bra företag! Ska handla mer därifrån i framtiden. (Endast show! Inte laglig på väg)