Tack för kommentaren! Färgen är jag toknöjd med, det ända är att det kommer bli pearl-effekt till sommaren -09 har jag tänkt, men fortfarande samma svarta
ska du byta sidokjolar med ellar har jag missat nått?
Japp, det var grym passform på fronten, riktigt nöjd med det Sidokjolar ska jag inte byta, för jag tycker inte att det finns nå snyggt sätt att montera dom, så det som kan hända är att jag köper S4 trösklar som är bredare och lägre, men dom kostar flis så det får vänta.
Ganska komiskt ändå att du går från en "extrem" front i mina ögon till en så cleant och läcker kärra utseendemässigt! denna bil intresserar mig pga att den är stylad på rätt sätt Keep it real, Keep it clean!
Massa bilder vill vi (jag) se, så jag kan färdigställla min också
Hehe, vad är det att se? Var bara att skjuta dit ju, lite justering i sidled så blir det bättre än bra!
ToXtreme skrev:
Ganska komiskt ändå att du går från en "extrem" front i mina ögon till en så cleant och läcker kärra utseendemässigt! denna bil intresserar mig pga att den är stylad på rätt sätt Keep it real, Keep it clean!
Hehe, så kan det gå! Blev mindre och mindre nöjd med bilen, insåg också att det faktiskt inte skulle gå att köra vintertid med grejerna, så det blev en övergång till 4wd och cleanare och snövänligare delar. Ni verkar inte missnöjda heller med övergången
Sidokjolar ska jag inte byta, för jag tycker inte att det finns nå snyggt sätt att montera dom
Jag skulle gärna se Riegers sidokjolar på din Audi! Popnita i ändorna och sätt sikaflex längs med hela övre kanten på kjolarna så samlas det inte smuts innanför dem heller... På det sättet tycker jag det blir snyggt, syns inte alls hur de är fastlagda!