Moparboy440 skrev:
AcesHigh666 skrev:
Det gör jag
bara inget som är värt att ladda upp på garaget(än) för den är 100% original. Så FAIL på ditt försök att vända det jag sa mot mig.
Då kan du ju skita i att kommentera andras bilar så länge du inte vågar visa upp din egen.
1: Just det... felet är bara att jag inte kommenterade hans bilar specifikt, utan svarade på hans inlägg som mest vart ett försök att dra igång nått.
2: Sen är det ju också som så att klarar man inte av att få sin bil kommenterad så lägger man inte upp den på garaget.org
3: Det du skrev är ett riktigt kasst argument, en sån sak folk drar till med när dem inte vet vad dem ska skriva.
4: Du har inte heller någon bil uppladdad, och det har inte hindrat dig heller.
PS. ditt försök att vända det mot mig lyckas fortfarande inte
Dock tycker jag vi lägger ner diskussionen om detta nu annars blir det för MKT offtopic. Vill du nått ta det i PM jag kommer inte svara på det här iaf.
evilaudio skrev:
AcesHigh666 skrev:
evilaudio skrev:
är inte alla volvo skit?
Kasta inte sten i glashus, du kör själv bilar som är kända för att rosta...
jasså?? har då aldrig haft en VW som varit sönderrostad.
mina 2 första bilar va dock volvo, 142-69 å 245-89 å båda pajja HELA tiden.
Lustigt nog var mina båda första bilar volvo och dem krånglade också en del
att aldrig haft en upprostad VW har inget med hur dem brukar se ut att göra eller hur? Jag är ingen VW hatare(tvärtemot snarare) och i regel brukar dem vara rätt skabbiga, vilket är synd för motormässigt är det som volvo´s välkända rödblock, när det gäller att hålla.
Det finns ju även fler anledningar än att det sålts mer volvo i sverige till att det finns fler gamla sånna kvar.
On-topic. Så måste det ju nästan vara 400 serien som är det sämsta dem släppt, har nog sett endast ett fåtal sånna i fint skick, dem verkar vara upprötna allihopa.