viken är den sämsta volvon?

AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
20 februari 2010 · 1 948 Inlägg

Moparboy440 skrev:

AcesHigh666 skrev:
Det gör jag wink bara inget som är värt att ladda upp på garaget(än) för den är 100% original. Så FAIL på ditt försök att vända det jag sa mot mig. roll

Då kan du ju skita i att kommentera andras bilar så länge du inte vågar visa upp din egen.

1: Just det... felet är bara att jag inte kommenterade hans bilar specifikt, utan svarade på hans inlägg som mest vart ett försök att dra igång nått.

2: Sen är det ju också som så att klarar man inte av att få sin bil kommenterad så lägger man inte upp den på garaget.org

3: Det du skrev är ett riktigt kasst argument, en sån sak folk drar till med när dem inte vet vad dem ska skriva.

4: Du har inte heller någon bil uppladdad, och det har inte hindrat dig heller.

PS. ditt försök att vända det mot mig lyckas fortfarande inte tongue

Dock tycker jag vi lägger ner diskussionen om detta nu annars blir det för MKT offtopic. Vill du nått ta det i PM jag kommer inte svara på det här iaf.

evilaudio skrev:

AcesHigh666 skrev:

evilaudio skrev:
är inte alla volvo skit?

Kasta inte sten i glashus, du kör själv bilar som är kända för att rosta...

jasså??   har då aldrig haft en VW som varit sönderrostad.

mina 2 första bilar va dock volvo, 142-69 å 245-89 å båda pajja HELA tiden.

Lustigt nog var mina båda första bilar volvo och dem krånglade också en del tongue att aldrig haft en upprostad VW har inget med hur dem brukar se ut att göra eller hur? Jag är ingen VW hatare(tvärtemot snarare) och i regel brukar dem vara rätt skabbiga, vilket är synd för motormässigt är det som volvo´s välkända rödblock, när det gäller att hålla.

Det finns ju även fler anledningar än att det sålts mer volvo i sverige till att det finns fler gamla sånna kvar.

On-topic. Så måste det ju nästan vara 400 serien som är det sämsta dem släppt, har nog sett endast ett fåtal sånna i fint skick, dem verkar vara upprötna allihopa.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
evilaudio
20 februari 2010 · 16 195 Inlägg

AcesHigh666 skrev:

Moparboy440 skrev:

AcesHigh666 skrev:
Det gör jag wink bara inget som är värt att ladda upp på garaget(än) för den är 100% original. Så FAIL på ditt försök att vända det jag sa mot mig. roll

Då kan du ju skita i att kommentera andras bilar så länge du inte vågar visa upp din egen.

1: Just det... felet är bara att jag inte kommenterade hans bilar specifikt, utan svarade på hans inlägg som mest vart ett försök att dra igång nått.

2: Sen är det ju också som så att klarar man inte av att få sin bil kommenterad så lägger man inte upp den på garaget.org

3: Det du skrev är ett riktigt kasst argument, en sån sak folk drar till med när dem inte vet vad dem ska skriva.

4: Du har inte heller någon bil uppladdad, och det har inte hindrat dig heller.

PS. ditt försök att vända det mot mig lyckas fortfarande inte tongue

Dock tycker jag vi lägger ner diskussionen om detta nu annars blir det för MKT offtopic. Vill du nått ta det i PM jag kommer inte svara på det här iaf.

evilaudio skrev:

AcesHigh666 skrev:

Kasta inte sten i glashus, du kör själv bilar som är kända för att rosta...

jasså??   har då aldrig haft en VW som varit sönderrostad.

mina 2 första bilar va dock volvo, 142-69 å 245-89 å båda pajja HELA tiden.

Lustigt nog var mina båda första bilar volvo och dem krånglade också en del tongue att aldrig haft en upprostad VW har inget med hur dem brukar se ut att göra eller hur? Jag är ingen VW hatare(tvärtemot snarare) och i regel brukar dem vara rätt skabbiga, vilket är synd för motormässigt är det som volvo´s välkända rödblock, när det gäller att hålla.

Det finns ju även fler anledningar än att det sålts mer volvo i sverige till att det finns fler gamla sånna kvar.

On-topic. Så måste det ju nästan vara 400 serien som är det sämsta dem släppt, har nog sett endast ett fåtal sånna i fint skick, dem verkar vara upprötna allihopa.

tycker inte man ser så många sönderrostade VWs.. tycker dock att man ser volvo ÖVERALLT. dom e som baciller..tongue

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Herald
20 februari 2010 · 75 Inlägg

Som vanligt utrycker Volvo-hatarna sin avundsjuka genom att skriva totalt meningslösa inlägg.

Se bara på en viss person här, han som alltid ligger 1 cm bakom alla andra bilar och som klagar på Volvo fast att han knappast själv kör några drömbilar precis. Ganska fula faktiskt, nog ingen som egentligen vill efterta dom heller med tanke på hur dom körs.


Volvo 66 = sämst

Är man en dryg jävel samtidigt som man påstår att man är i sina bästa år när man egentligen är en gammal gubbe så är det någonting som inte klickar i ordentligt
Nicklas-med-ck
20 februari 2010 · 272 Inlägg

Herald skrev:
Som vanligt utrycker Volvo-hatarna sin avundsjuka genom att skriva totalt meningslösa inlägg.

Jag ska inte dras in i diskussionen, men måste bara få fråga. smile

Avundsjuka? På folk som äger en Volvo?

evilaudio
20 februari 2010 · 16 195 Inlägg

Nicklas-med-ck skrev:

Herald skrev:
Som vanligt utrycker Volvo-hatarna sin avundsjuka genom att skriva totalt meningslösa inlägg.

Jag ska inte dras in i diskussionen, men måste bara få fråga. smile

Avundsjuka? På folk som äger en Volvo?

ja är inte avundsjuk på volvo alls..har som sagt ägt 2st å ALDRIG mer igen.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Herald
20 februari 2010 · 75 Inlägg

Nicklas-med-ck skrev:

Herald skrev:
Som vanligt utrycker Volvo-hatarna sin avundsjuka genom att skriva totalt meningslösa inlägg.

Jag ska inte dras in i diskussionen, men måste bara få fråga. smile

Avundsjuka? På folk som äger en Volvo?

Uppenbarligen, och att man dessutom inte kan acceptera att folk gillar märket utan måste hela tiden hävda det man själv har gör bara saken ännu värre.

Är man en dryg jävel samtidigt som man påstår att man är i sina bästa år när man egentligen är en gammal gubbe så är det någonting som inte klickar i ordentligt
AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
20 februari 2010 · 1 948 Inlägg

Herald skrev:

Nicklas-med-ck skrev:

Herald skrev:
Som vanligt utrycker Volvo-hatarna sin avundsjuka genom att skriva totalt meningslösa inlägg.

Jag ska inte dras in i diskussionen, men måste bara få fråga. smile

Avundsjuka? På folk som äger en Volvo?

Uppenbarligen, och att man dessutom inte kan acceptera att folk gillar märket utan måste hela tiden hävda det man själv har gör bara saken ännu värre.

Det kan man även vända på också... tänk alla volvoraggare t.ex wink dem gör så man skäms för att köra märket nästan... roll

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
Herald
20 februari 2010 · 75 Inlägg

AcesHigh666 skrev:

Herald skrev:

Nicklas-med-ck skrev:

Jag ska inte dras in i diskussionen, men måste bara få fråga. smile

Avundsjuka? På folk som äger en Volvo?

Uppenbarligen, och att man dessutom inte kan acceptera att folk gillar märket utan måste hela tiden hävda det man själv har gör bara saken ännu värre.

Det kan man även vända på också... tänk alla volvoraggare t.ex wink dem gör så man skäms för att köra märket nästan... roll

Visst, men den gruppen är egentligen väldigt liten om man tittar på hur många i Sverige som äger en Volvo.

Man ser det man vill se...

Är man en dryg jävel samtidigt som man påstår att man är i sina bästa år när man egentligen är en gammal gubbe så är det någonting som inte klickar i ordentligt
xXSammy
20 februari 2010 · 6 585 Inlägg

Allt funkar så länge man sköter de..Dock behöver Holländska Volvo's mera pyssel

De/Dem
Rquired Allmänt envis
20 februari 2010 · 12 512 Inlägg

Dom mindre Volvo, 66, 300, 400, x40, C30, S40N/V50...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Germax
20 februari 2010 · 12 086 Inlägg

Valfri.. haha

Mreque89 Oturen själv
20 februari 2010 · 593 Inlägg

Alla nyare Volvo är skräp. Dom gamla är pålitliga och så, men fula som stryk.

Brum
lingua
20 februari 2010 · 2 271 Inlägg

Mreque89 skrev:
Alla nyare Volvo är skräp. Dom gamla är pålitliga och så, men fula som stryk.

att alla nya volvo är skräp? nu får du väl ändå lugna dig lite va?roll
V70 t.ex är hur bra som, men pga ditt konkreta "fakta" inlägg ska jag övertala bror och
far att sälja sina.

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
Remiss
20 februari 2010 · 1 339 Inlägg

Mreque89 skrev:
Alla nyare Volvo är skräp. Dom gamla är pålitliga och så, men fula som stryk.

Hur många nya Volvo har du haft? wink Volvo 440 räknas inte roll

Patarei
21 februari 2010 · 129 Inlägg

Volvo 340/360 var väl knappast så dålig när dom fick iordning på "barnsjukdomarna"?
Tycker dock att dom tidiga 340 vagnarna var vackra. Även Volvo 66 har sin charm.

no_fake
21 februari 2010 · 865 Inlägg

evilaudio skrev:

AcesHigh666 skrev:

Moparboy440 skrev:

AcesHigh666 skrev:
Det gör jag wink bara inget som är värt att ladda upp på garaget(än) för den är 100% original. Så FAIL på ditt försök att vända det jag sa mot mig. roll

Då kan du ju skita i att kommentera andras bilar så länge du inte vågar visa upp din egen.

1: Just det... felet är bara att jag inte kommenterade hans bilar specifikt, utan svarade på hans inlägg som mest vart ett försök att dra igång nått.

2: Sen är det ju också som så att klarar man inte av att få sin bil kommenterad så lägger man inte upp den på garaget.org

3: Det du skrev är ett riktigt kasst argument, en sån sak folk drar till med när dem inte vet vad dem ska skriva.

4: Du har inte heller någon bil uppladdad, och det har inte hindrat dig heller.

PS. ditt försök att vända det mot mig lyckas fortfarande inte tongue

Dock tycker jag vi lägger ner diskussionen om detta nu annars blir det för MKT offtopic. Vill du nått ta det i PM jag kommer inte svara på det här iaf.

evilaudio skrev:

jasså??   har då aldrig haft en VW som varit sönderrostad.

mina 2 första bilar va dock volvo, 142-69 å 245-89 å båda pajja HELA tiden.

Lustigt nog var mina båda första bilar volvo och dem krånglade också en del tongue att aldrig haft en upprostad VW har inget med hur dem brukar se ut att göra eller hur? Jag är ingen VW hatare(tvärtemot snarare) och i regel brukar dem vara rätt skabbiga, vilket är synd för motormässigt är det som volvo´s välkända rödblock, när det gäller att hålla.

Det finns ju även fler anledningar än att det sålts mer volvo i sverige till att det finns fler gamla sånna kvar.

On-topic. Så måste det ju nästan vara 400 serien som är det sämsta dem släppt, har nog sett endast ett fåtal sånna i fint skick, dem verkar vara upprötna allihopa.

tycker inte man ser så många sönderrostade VWs.. tycker dock att man ser volvo ÖVERALLT. dom e som baciller..tongue

här uppe e det vw och opel som har mest rost....

On-topic    så e det 300, 400, x40, C30

Martin144
21 februari 2010 · 16 Inlägg

volvo 440 är nog den säm
sta.......

trippelturbo Trucker
21 februari 2010 · 2 710 Inlägg

Hollandsmodellerna. Att dom fick så många sålda.. ? big_smile . Ioförsig så är inte alla "hemma" på bilar. Volvo har alltid haft bra rykte och därför kommer det förbli så wink Sen kvittar det om den byggs med tata motor i kongo tongue

Fart missbrukare
_karlsson_90
21 februari 2010 · 45 Inlägg

Xc90 ær den sæmsta skiten nån någonsin byggt!

Volvo 240 "Mint Condition" (1992)
trippelturbo Trucker
21 februari 2010 · 2 710 Inlägg

_karlsson_90 skrev:
Xc90 ær den sæmsta skiten nån någonsin byggt!

Märks att du talar ur erfarenhet från XC90, med tanke på vad du har..

Fart missbrukare
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang