2257
Sök

Fredagen den 13:de, råkat ut för något?

Avstängd
1 266 Inlägg
14 juni 2008
Jag/vi vart stannad i tullen fredag den 13e, första å ända gången..det är fan skumt

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

1 062 Inlägg
14 juni 2008
Ena fönsterhissen i Corradon började jävlas...!!

"You Go, we go!"

2 655 Inlägg
14 juni 2008
Håll på och plantera 200an ute på en åker.. Åkte på stan kast när bilfan vattenplanade.. Skrämde upp en tant i en Civic under tiden jag redde upp situationen..

Pulare
248 Inlägg
14 juni 2008
Var en meter ifrån att bli prejad av snutbil som kom i 100-120 blås på 50 väg, UTAN BLÅLJUS!
Hann veja åt sidan när han kommer och tvärnitar 20 meter före rondellen och studsar upp på guppet som är innan rondellen och slår i fronten i backen av hoppet och sedan lyckas ställa upp v70n i rondellen.
Gnistade, skrek och skrapade rätt fint av den turen. Om han bara hade fortsatt rakt igenom rondellen och smällt rätt in i refugen. Jävla trafikfara.
Hade varit ett jävla liv om det var tvärt om.
Kan ju säga att vi åkte efter och fråga vad fan de höll på med. Men de "får" ju köra hur fort de vill utan blåsljus. Trafikfara och jävla idiot kalla jag det.
Saken var ju att de hade ju ingen speciell utryckning heller, De var samling av lite fina bilar 200 meter därifrån. Och ja, 6 snutbilar och 4 snuthojjar kom ju dit, För att sen bara stå där och prata och kolla lite körkort? jävligt brottom för det alltså...

Om man ändå bara hade haft kamera jäveln i handen istället för liggades breve...

Sjukskriven snowboaråkare
510 Inlägg
14 juni 2008
Zlasher skrev:
Var en meter ifrån att bli prejad av snutbil som kom i 100-120 blås på 50 väg, UTAN BLÅLJUS!
Hann veja åt sidan när han kommer och tvärnitar 20 meter före rondellen och studsar upp på guppet som är innan rondellen och slår i fronten i backen av hoppet och sedan lyckas ställa upp v70n i rondellen.
Gnistade, skrek och skrapade rätt fint av den turen. Om han bara hade fortsatt rakt igenom rondellen och smällt rätt in i refugen. Jävla trafikfara.
Hade varit ett jävla liv om det var tvärt om.
Kan ju säga att vi åkte efter och fråga vad fan de höll på med. Men de "får" ju köra hur fort de vill utan blåsljus. Trafikfara och jävla idiot kalla jag det.
Saken var ju att de hade ju ingen speciell utryckning heller, De var samling av lite fina bilar 200 meter därifrån. Och ja, 6 snutbilar och 4 snuthojjar kom ju dit, För att sen bara stå där och prata och kolla lite körkort? jävligt brottom för det alltså..

Om man ändå bara hade haft kamera jäveln i handen istället för liggades breve...

Haha det är som vanligt... skälv så bet jag mig i läppen på samma ställe tre gånger under arbetsdagen.

Svenska Subaru Imprezaklubben...

81 Inlägg
14 juni 2008
AUDI_NÖRD skrev:
Emirio skrev:
Jag glömde stänga dörren hemma, var ute i ca 2-3timmar som tur försvann inget hade pengar mobil o bilnycklar på bordet, tur hade jag iallafall smile

kanske inte så smart att lägga nycklar på bord ? wink
nycklar på bord ger otur sad

ja men de är sant, hade bråttom så jag tänkte inte på de.

Darth Vader
1 644 Inlägg
14 juni 2008
ExXtr3me skrev:
DoWahDiddy skrev:
10 minuter efter, d.v.s. 00.10 den 14:de fick jag och mina polare dieselstopp mitt ute i ingenstans på vägen hem ifrån Sundsvall, dock hade vi en sådan jävla tur att efter bara 5 minuter kom det en snubbe med 25 liter diesel i baggan som vi fick för 280kr! Och se på fan sen, killen var från borås!

11,20 kr litern, blir de väl :D .
när fan blev de så billigt? :P XD

Skrev jag något pris? Det kommer ajag inte ihåg. jja, billligt var det if, han kunde lika gärma tatt 20 kr litermn om han  velart / Halvnykter Tom

Braaaaap?

263 Inlägg
14 juni 2008
båten koka flög kylarvatten överallt och blev bogserad hem (Y)

Bjuuuu han!!

Palfinger tekniker
1 248 Inlägg
14 juni 2008
det ända va väll att jag fick tillbaka en saab jag servade på jobbet som jag inte hade  dragit oljepluggen på tillräckligt. tongue

160 Inlägg
14 juni 2008
otur?, ja enligt mig iaf, två stycken tjejer som utnyttjade mig :@

Hmm.
14 juni 2008
DoWahDiddy skrev:
ExXtr3me skrev:
DoWahDiddy skrev:
10 minuter efter, d.v.s. 00.10 den 14:de fick jag och mina polare dieselstopp mitt ute i ingenstans på vägen hem ifrån Sundsvall, dock hade vi en sådan jävla tur att efter bara 5 minuter kom det en snubbe med 25 liter diesel i baggan som vi fick för 280kr! Och se på fan sen, killen var från borås!

11,20 kr litern, blir de väl big_smile .
när fan blev de så billigt? tongue XD

Skrev jag något pris? Det kommer ajag inte ihåg. jja, billligt var det if, han kunde lika gärma tatt 20 kr litermn om han  velart / Halvnykter Tom

tom förfan.

25 liter för 280 spänn:P man kan räkna ut literpriset tongue

SJODIN222 skrev:
otur?, ja enligt mig iaf, två stycken tjejer som utnyttjade mig :@

En dröm för andra tongue
Senast redigerat av Hmm. (14 juni 2008)

160 Inlägg
14 juni 2008
Hmm & alla andra....

ja det tvivla jag inte på:P

jag väntade på ett svar, ta bara inte detta ordat nu
dom utnyttjade att jag var lite små full, dom var inte de, bara ena lite gran....
dom kysste och taffsade med mera:@

NissanMotorsport
15 juni 2008
skulle åka till flickvännen efter jobbet, så kom hem och skulle packa å grejja, så har ja fått ett brev om att de är körförbud på bilen.. just då på fredagen :@ slår vad om att dom fixa till det så ja skulle få brevet just då på fredagen, dom ba "mohah nu skickar vi brevet så de kommer fram lagomt till fredagen" aja så fick stanna hemma i helgen.. hmm

OEM <3
6 957 Inlägg
15 juni 2008
Ja hade de bra fast min flickvän som tog studenten fick ju sådär bra väder hmm

OEM <3

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
15 juni 2008
Hmm.. njae.. det enda var la ett pappkartong med en utemöbel i hardwood som gick lite sönder när jag skulle bära den runt huset, tungt bord om man säger så.. Annars inget.
Snarare tur.. tongue
När jag kom ner till Göteborg och skulle möta upp en kompis så hade jag några minuter att slå död på, så jag passade på att kolla om återförsäljaren til H&R var inne och det var han trots att alla egentligen borde gått hem.
Sänkningssatsen var ett faktum, rabbat fick jag också!
Lyckad fredag den 13 tyckte jag iaf. big_smile

//Edge

801 Inlägg
15 juni 2008
Farsan (70 år) fick böter av snuthäcken på motorvägen, 140 km körde han, samtidigt skar spännrullen till kamremmen och gick därefter i flera bitar. bra dag... eller inte tongue

121 Inlägg
15 juni 2008
slipade på jobbet och slant med slipmaskinen. Fick ett 4cm långt och en halv centimeter djupt jack i tummen. Fick åka upp till sjukhuset och sy. Var 1-2 mm från att klyva tummen på mitten.

Men varför klaga, det som inte dödar, härdar. smile

NeonX
15 juni 2008
mina 2 senaste fredag den 13:de har vart totalt katastrofala, och då menar jag verkligen stora jävla grejjer. men denna flöt på utan att jag märkte nått, kan iåf visa sig att nått skitigt sig i efterhand. vore inte första gången tongue

Fisketokig
2 997 Inlägg
15 juni 2008
Klarade sig rätt ok denna gången.

Började dock fint med att sambon ringde och väckte mig pga hennes bil gick som ett arsle så jag fick skjutsa henne till jobbet. Jag hade jobbat natt innan och hon började tidigt så man var trött. Jag skulle även byta skift själv så att jag skulle snart upp iaf.

Sen han jag inte låsa in hojjen som stått ute så fick ta den till jobbet, som tur var så slutade vi samtidigt men det var lite olämpligt att hämta henne på hojjen efter jobbet i sommartofflor och utan hjälm eller jacka hmm

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

4 506 Inlägg
16 juni 2008
Hade ett rent h-vete på jobbet, min arbetsgivare kom och gav mig väntare efter väntare så det var stressigt.

Väntare= En kund som kommer in med sin bil och ska få den fixad direkt, Medans de väntar i bilhallen,
tar det lungt och surplar kaffe.

Väntare (För mekanikern)= Stress om man får många på raken.

Kan du andas kan du dö.

Sök