8 augusti 2008
Trådstartare
Uppdatering angående denna fina tillställning!
Sista anmälningsdag framflyttad till den 15'nde kl: 10:00.
Efteranmälan kommer att gå att göra på plats i mån av plats i startfältet. Även efteranmälningen kostar en ynka 50:-
Har ni några funderingar kan ni kontakt Yasmin på detta nummer: 0703118902
Edit: Uppdatering nr2!
Jag kommer låna med mig filmkameror från jobbet så att jag kan filma på plats när racen körs. Jag kommer försöka få med mig en fin liten actiocam som går att fästa på/i en bil så att man får lite onboard-filmer. Kanske lika bra att fästa den inuti eftersom micen sitter på linsen och då blir det mycket vindbrus om man har den utanpå.
Jag håller på och kollar så att jag kan få gå omkring i depå-området och även på själva startplattan. Självklart ska det även filmas lite runtomkring och inte bara på racen. Hur detta sedan distrubuteras vet jag inte, kommer troligtvis bli såpass mycket material så att det blir en DVD, kanske att det går att lösa via wolfmancruisers hemsida eller något liknande.
Jag hoppas att det kommer mycket folk så att det blir många roliga bilar och folk att filma.
Jag har även stött på lite problem med att närvara på kvällen, jag har blivit tvungen att åka till huddik efter racen och gå på kalas, jag vet inte än om jag kommer hem senare på kvällen eller om jag blir kvar där.
Senast redigerat av Hinkas (8 augusti 2008)