2767
Sök

Inför: Tidsträning Svegs Flygplats 16/8 och cruising, garaget träff?

SOS-Racing
514 Inlägg
17 juni 2008
Trådstartare
MrVain skrev:
Hinkas skrev:
MrVain skrev:
Ni kan skriva upp att jag kommer! lätt!

Blir det S2'an du kommer med? Jag skriver upp det på listan så får du väl hojta till om det skulle råka bli fel :p

Är den fixad så kommer jag med den smile vilket jag borde hinna tills dess tycker jag

Ja för tusan, det är ju gott om tid!
På torsdag ska det kikas om det bara är växelföraren i min familjeräser.

SOS-Racing
514 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
Ahmen vafan... Varför tänkte jag inte på det.... Vi kan väl för tusan samlas vid dollarstore på kvällen? Den parkeringen får det ju plats tuuuuusentals bilar! Neh, kanske inte riktigt, men ett redigt gäng IAF. Men det kanske är roligare lite mer centralt?

Fotograf
966 Inlägg
19 juni 2008
Hinkas skrev:
Ahmen vafan... Varför tänkte jag inte på det.... Vi kan väl för tusan samlas vid dollarstore på kvällen? Den parkeringen får det ju plats tuuuuusentals bilar! Neh, kanske inte riktigt, men ett redigt gäng IAF. Men det kanske är roligare lite mer centralt?

BJÖRNEN!!!big_smile haha.. Eller varför inte ICA´s parkering?wink

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

SOS-Racing
514 Inlägg
19 juni 2008
Trådstartare
MickeTuncer skrev:
Hinkas skrev:

BJÖRNEN!!!big_smile haha.. Eller varför inte ICA´s parkering?wink

Hahaha, lycka till att få dit 40 bilar under björnen :p
Vi lär ju dock ställa upp ett gäng schyssta bilar där och fota, kanske man kan smita upp på taket på ICA och fota ett gruppfoto :p
ICA-parkeringen kan ju vara aktuell om det är efter 20:00, där kan vi ställa upp en massa bilar och mycket mer centralt än så blir det ju inte lol

19 Inlägg
20 juni 2008
du kommer bara bli ledsen när jag åker ifrån dig hinkas. men om du verkligen vill så kankse jag kommer upp smile

SOS-Racing
514 Inlägg
22 juni 2008
Trådstartare
WestholmA4T skrev:
du kommer bara bli ledsen när jag åker ifrån dig hinkas. men om du verkligen vill så kankse jag kommer upp smile

Klar jag vill att du ska komma upp! Och vi kan ju köra ett race så får vi la se :p Ska bara fixa växellådan först... Ska bara, som Alfons sade...

904 Inlägg
23 juni 2008
Hinkas skrev:
WestholmA4T skrev:

Klar jag vill att du ska komma upp! Och vi kan ju köra ett race så får vi la se :p Ska bara fixa växellådan först... Ska bara, som Alfons sade...

ärs, du kan backa ifrån en S6 automat wink

De ska va gött å leva

512 Inlägg
26 juni 2008
siktar på dyka upp jag med men lovar inget ...

Operatör
346 Inlägg
28 juli 2008
Om jag kommer så blire nog inget mazda-åk, det blir ford wink

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)

SOS-Racing
514 Inlägg
29 juli 2008
Trådstartare
Det börjar dra ihop sig nu och anmälningsavgiften har blivit sänkt från 250:- till 50:-, det är ju nästan gratis. Som det lät så var det ganska bra med bilar som anmält sig att det är därför de sänkt avgiften.
OBS! Det finns bara 200 platser och det är ingen efteranmälan på plats så se till att ni anmäler er om ni ska köra!

SOS-Racing
514 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
Kom igen nu och anmäl er!
Vi behöver få ihop massor med bilar! Kom igen!!! Det kostar bara 50:- att köra, det kommer vara tidtagning och ni kommer få papper på vad ni presterat.
Kom igen nu!!!

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
31 juli 2008
inte 100 längre att jag kommer. kan bli Vallåkra för min del

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

4 571 Inlägg
31 juli 2008
Nu har lilla mej anmält mig iaf.

Får ut och öva lite starter nu så man inte lyckas med nått skumt

SOS-Racing
514 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
Izual skrev:
Nu har lilla mej anmält mig iaf.

Får ut och öva lite starter nu så man inte lyckas med nått skumt

Yes! Perfekt!
Woho!!!
Yeeaaaay!!!
Och allt annat uppmuntrande tongue

904 Inlägg
5 augusti 2008
jag tog å betalade in å anmälde mig igår jag också smile
bara hoppas att nån av bilarna är "up n runnig" Då då..

De ska va gött å leva

SOS-Racing
514 Inlägg
6 augusti 2008
Trådstartare
Härligt att ni anmäler er! Fixa så att det kommer fler också så att det blir av det här. Kollegan bredvid mig sitter och skriver in några via telefon nu till och med wink. Men det kanske beror mer på att han känner dom...

SOS-Racing
514 Inlägg
8 augusti 2008
Trådstartare
Uppdatering angående denna fina tillställning!

Sista anmälningsdag framflyttad till den 15'nde kl: 10:00.
Efteranmälan kommer att gå att göra på plats i mån av plats i startfältet. Även efteranmälningen kostar en ynka 50:-
Har ni några funderingar kan ni kontakt Yasmin på detta nummer: 0703118902

Edit: Uppdatering nr2!

Jag kommer låna med mig filmkameror från jobbet så att jag kan filma på plats när racen körs. Jag kommer försöka få med mig en fin liten actiocam som går att fästa på/i en bil så att man får lite onboard-filmer. Kanske lika bra att fästa den inuti eftersom micen sitter på linsen och då blir det mycket vindbrus om man har den utanpå.
Jag håller på och kollar så att jag kan få gå omkring i depå-området och även på själva startplattan. Självklart ska det även filmas lite runtomkring och inte bara på racen. Hur detta sedan distrubuteras vet jag inte, kommer troligtvis bli såpass mycket material så att det blir en DVD, kanske att det går att lösa via wolfmancruisers hemsida eller något liknande.
Jag hoppas att det kommer mycket folk så att det blir många roliga bilar och folk att filma.

Jag har även stött på lite problem med att närvara på kvällen, jag har blivit tvungen att åka till huddik efter racen och gå på kalas, jag vet inte än om jag kommer hem senare på kvällen eller om jag blir kvar där.
Senast redigerat av Hinkas (8 augusti 2008)

799 Inlägg
8 augusti 2008
Låter riktigt nice med lite filmmaterial.

Ser jag fram emot.. Måste ju göra bilen fin då också ju :p

1 418 Inlägg
14 augusti 2008
blir nog fan inge för mig, farsan fyller 50

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

Sök