Gällivare - Umeå ---> 0,38 låg snittförbrukningen på. dock körde jag som en kärring pga snöyran..
du tog ju mitt rekord 120 mil på en tank... den e nog på 60-65 liter men det var med gamla audin(1.9 TDi) nya har jag inte testat lika hårt men den drar ca 0.5 milen den med 60-65 liters tank och 150 hk
Bil: ford fiesta 81:a Motor: 1,1 52 hk Typ: 96 0ktan Bensin Tank: 34 Liter
cirka 60 mil har aldrig kört helt slut på den så vet ej exakt. men den e billig att åka med.
I Rock Your Socks Of... http://mickeshobby.blogspot.com/
Hellre Parkinsons än Alzheimers.
Det är ju bättre att spilla ut lite av groggen än att glömma var man ställt den.
eeh, vet icke men det gick nästan åt full tank första kvällen jag hade den! Men då var det ju inte direkt eco-driving... Drar säkert 1,5-2,0 liter / milen.
pontiac trans am gta 5,7liters V8, 239hk på bakhjulen
Tror det är 65 liters tank. Har som längst kommit precis 40 mil. Vågade inte köra längre utan att tanka, litar inte riktigt på den där mätaren. borde komma minst 50 mil på en tank.
Aldrig kollat faktiskt jätte noga faktiskt och de vill jag inte heller Min drar 1 liter milen jätte lugn landsvägskörning och uppemot 3 liter vid bus.
Toyota Supra, 420hk, 2998cc slagvolym fördelat på 6 cylindrar, 98 oktanig bensin, full tank 65 liter. Så vid busande så tar jag mig 21 mil på full tank och drygt 50 mil vid lugn körning.
Projekt 900hk 2JZ-GTE www.jleracing.se - Tuningdelar till ett bra pris