Har frågat runt bland vänner och bekanta om det vet vad det är för bil (länken nedan) utan framgång. Så nu hoppas jag på att någon här kan hjälpa mig. Är lite svårt att förklara vad man vill ha för bil när man inte vet vad den heter
kanske en t-ford eller vafan dom heter hade ganska "stor" (?) koll förut fast fan kommer inte ihåg sådant längre eller så är det något tyskt får spola tillbaka till maffioso-tiden och checka
Bilen är en Cadillac Sport Phaeton 1930 med 7,4 liters V16... Kan kosta uppemot 3-400.000 dollar idag! Såg en på en auktionsfirma på nätet där begärt pris var 349.000 Usd....
För att jag vill ha ett svar då: Är det verkligen en ombyggd vbil? Är ju inte precis någon rod
Skulle man bygga om en sån här, så blir man nog lynchad med tanke på vad dom är värda! Så nej, den är definitivt inte ombyggd! Snarare renoverad till ett skick som är bättre än nyskick...
För att jag vill ha ett svar då: Är det verkligen en ombyggd vbil? Är ju inte precis någon rod
Skulle man bygga om en sån här, så blir man nog lynchad med tanke på vad dom är värda! Så nej, den är definitivt inte ombyggd! Snarare renoverad till ett skick som är bättre än nyskick...
TACK! Jag trodde inte heller det men med tanke på första svaret så blev jag lite osäker
Bilen är en Cadillac Sport Phaeton 1930 med 7,4 liters V16... Kan kosta uppemot 3-400.000 dollar idag! Såg en på en auktionsfirma på nätet där begärt pris var 349.000 Usd....
Tack tack Är verkligen frälst i den där helt underbara bilen. Dock är det väll en som får fortsätta att enbart vara en drömbil. Lär väll aldrig ha råd med en.
Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitthjärta! 3/4 vitblå 1/4 blågul
Tog ett tag att hitta rätt. Är väldigt lik Duesenberg, Packard, Auburn osv av samma årsmodell. Tog det på symbolen på centrumkåpan samt kylarornamentet som används än idag... (Iallafall symbolen på naven....)