Hej!
Tanken att erbjuda tröjor med Garaget-tryck har funnits ganska länge, men det har inte kommit upp på tal förrän nu i dagarna (
Mer om det här)
Jag har varit och kollat upp vanliga t-shirts som kan tänkas passa. De "tyngsta" som det här företaget har är på 195 gram st, vilket bör vara hyfsat god kvalitet. De jag fick känna på var på 155 gram och helt OK. 40 gram till är bara positivt (ingen större prisskillnad).
Dessa finns i storlekarna S-XXL, men deras uppfattning var att storlekarna M och L passar majoriteten väl.
Priset hamnar på ~50kr för tröjan och 24kr för trycket, dvs ~74kr per tröja (ex moms).
Detta innebär att ett rimligt pris för levererad tröja inkl moms ligger runt 150kr/st antagligen, utan (nämnvärd) vinst.
Min tanke är att vi gör en provbeställning på 10 st tröjor först för
150kr/st (inkl frakt och moms).Provbeställningen är slut! Det kommer fler tillfällen =)Maila följande för att beställa (OBS! kontrollera OM det finns tröjor kvar att beställa denna omgång innan du mailar!!):
* Namn (och nick gärna)
* Adress
* Telefonnr (gärna mobil)
* Tröjstorlek (S, M, L, XL eller XXL)
* Typ av tryck (stor eller liten, se bilderna nedan)
Färgen på tröjorna är svart.
När du har mailat får du ett bankgironummer av mig där du betalar och anger namn och adress i meddelandefältet. När vi kommit upp i runt 10 tröjor så skickar jag beställningen. Räkna med 1-2 veckor leveranstid från att beställningen skickas.
Först till kvarn är det som gäller!
Provbeställningen är slut! Det kommer fler tillfällen =)Det finns just nu 0 tröjor kvar denna omgång.Skriv gärna en rad i den här tråden när du beställt också så håller vi liv i den ett tag :)
OBS! Priset kan ökas nästa omgång om det visar sig vara väldigt omständigt att leverera tröjorna eller om det helt enkelt inte går runt ekonomiskt. Den här första omgången tar jag på mig om det går med förlust.
Ni kan välja mellan dessa två varianter (inget tryck på ryggen). Observera att storleken på trycket kan skilja sig lite i verkligheten. Dessa bilder är modifierade i datorn.
"stor""liten"