Väldigt lika/samma? som Abbozzo fälgen? Vi hittar ingen skillnad mer än namnet och centrumkåpan, som med namnet: Devil Riviera är rätt coolt!
Med 225/40/18 Toyo T1-R däck hamnar man på 12.456kr + frakt och tull osv. som tillkommer innan dom är här.. vad tror ni om detta? Nån som handlat via denna sidan?
Idag har det hänt lite grejjer i garaget och jag bjuder på en uppdatering som heter duga! Det började med att Erick hörde av sig och sa att "skall vi inte montera din front".. Eftersom man annars är garagelös, kan jag ju inte avböja, och jag är otroligt tacksam över att jag inte gjorde detta. För jeklar va fet den blir!
Fronten provmonterad.
Sen fick Edgecrusher en idé, vi kollar hur hans fälg ser ut på min bil. Jag har ju uttryckt mig flera gånger att det är precis detta stuket på fälg jag varit sugen på, men varit lite osäker på om jag skulle ha 18" eller 19".
Finns ju egentligen inga alternativ till att beställa 19" till våren..
Nä.. är dock fortfarande kluven kring krom. Är ju som sagt krommotståndare egentligen, men polerad kant skall jag ha! Hade velat testa "samma" fälg i Alu + polerad kant också.
Finns ju egentligen inga alternativ till att beställa 19" till våren..
Nä.. är dock fortfarande kluven kring krom. Är ju som sagt krommotståndare egentligen, men polerad kant skall jag ha! Hade velat testa "samma" fälg i Alu + polerad kant också.
Blir ju toppen dedär! Är även jag kromallergiker men bilen på bilden va galet snygg! Ang. fälgstorlek så står valet mellan 19" eller 19" du får välja själv!
Skall göra plåtjobb, svetsa och fälla in ögonlock samt förlänga huven, ungefär som den photoshoppade bilden. Vill ju inte köra runt utan huv under tiden.