bollen1986: Tack tack, ja so far so good Ja en annan ratt blir det, vad för en vet jag inte riktigt en, men lär väll åka in och koppla ur air bagen först så man inte ställer till med en smärre explotion vid rattbytet. Bild med fälgarna på kommer innom sinom tid, lär fixa lite rost först
BboyLuna: ja det tror jag också, dock inte m baken men blir nog bra endå, och kommer dock vara i glasfiber replica.
Jongen: tack tack, roligt å höra!
Mvh Tommy
En del tror på gud, jag tror att jag ska ta en öl till....
Passade på och testmonterade fronten och bakspoilern idag med fälgarna på, och tycker nu då med facit i hand att den vart lagomt sänkt Så nån bild på det, lär dock tycka till om att det fattas nått nu när inte sidokjolarna och listerna runt om är på plats.. Men endå...
Så bomba på vad ni tycker so far!
Jahapp, här går det segt som sirap helt plötsligt, väntat på försenade prylar och är allmänt slö just nu... Men lär väll sätta lite fart snart då det vankas besiktning den 5 aug..
Har iaf fått sidokjolarna nu, samt nya regplåtar...
Mvh Tommy
ser jäkligt bra ut dehär samt jäkligt kul med att du orkar dokumentera å ta bilder flitigt mycket roligt att läsa:) Är själv på väg att köpa en 325i coupe vanos 1992 så det intresserar speciellt mycket.
//Erik Mitt Projekt! If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura Sponsorer sökes!