Jaha, då har de äntligen hänt lite i garaget igen... trist att man inte hinner mer och uppdaterar oftare, men man är ju en vanlig svensson som måste jobba med:( Men jag fick ett par timmar idag....
MEN, nu är det så här att alla mina planer att hinna klart före sommarn har grusats rejält, så jag har nu tagit beslutet att riva ner den hel och hållet istället!
Ska ur med motor och låda, måla upp och byta ut lite smågrejer! Även passa på att måla om motorutrymmet när motorn är ut! Efter lite mer nogrann koll av golvet så kommer också delar av det att bytas ut!
Idag plockad jag ur stolar och matorna, tog ur bakrutor m.m. Gav mej fan på att bakaxeln skulle ner med, kände att jag sagt det alldeles förmånga gånger utan att det blivit av;) Har börjat samla ihop en hög med prylar som ska lämnas på blästring!
Nog prat, här kommer lite bilder!
Vill tacka de som följer mitt "lilla" projekt även fast det går sakta, kul att få lite stöd så man orkar fortsätta!
Ganska fin inuti ändå!Insidan av bakskärmen, "lagning" av rost!Äntligen fick bakaxeln veta vem som bestämmer:)