3538
Sök

Vad önskar du dig?

Avstängd
962 Inlägg
25 juni 2008
johanhhh skrev:
_Zuperior_ skrev:
En vettig karl
Stylad/snygg bra dragbil med matchande släp
En amerigo dressyrsadel
Sex and the city boxen
Mera i lön
Annat jobb
få vara frisk och slippa mina konstiga utslag

Hoppas ni andra får vara friska och ha det fint  smile

Sex and the city boxen kan jag hjälpa dig med gratis, om du har utorrent eller liknande så kan du få torrent av mig:)

Oj, vilket datasnille du är! lol

Före detta Uno Raggare
312 Inlägg
25 juni 2008
Att allt går vägen med dafen smile
Så fin är den och önskar jag all lycka åt min familj och vänner.

~~-----@ Timmy @-----~~

NeonX
26 juni 2008
att allt vad ombyggnadsrestrektioner togs bort, fritt fram med modifieringar helt enkelt.

En laglig anläggning öppen för allmänheten med både racebana och 402 meter i GBG eller dess närhet....

Garage med lyft å de vettiga verktygen

Att behålla hälsan

Turbo wink

....är det nån av dessa punkter som behöver förklaras kanske personen som undrar bör överväga att avsluta sitt medlemsskap här smile

Saabvilde!
1 708 Inlägg
26 juni 2008
Tycker synd om många av er här med era sjukdomar och så.. Men jag önskar att min bil ska bli klar nån gång! ;D

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

KHRacing
26 juni 2008
Fyllde år igår...... men fick inte min önskepresent tyvärr -

Biitchen inslagen i ett paket... men det gick inte då hon jobbade :-)

12 086 Inlägg
26 juni 2008
Gnälltråden nummer 1 de här märker jag smile

Jag vill ha en vettig tjej som vill föda mina ungar(hällst inom närmaste åren) och leva vid min sida tills vi dör.
Sen vill jag att min morsa blir frisk och att jag slipper ärva hennes skit, för o fortsätta i samma spår som er andra smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
26 juni 2008
önskar även att slippa känslan av att livet suger som man får ibland, men oftast är man god och glad tongue men inge kul när man får den känslan

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

12 086 Inlägg
26 juni 2008
Förövrigt är de bara jag som ser ironin med trådskaparens namn och trådämnet? smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
26 juni 2008
JapMax skrev:
Förövrigt är de bara jag som ser ironin med trådskaparens namn och trådämnet? smile

lol

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
26 juni 2008
Å röd bil har han ju.. lol
Undrar om han är lite rund och har vitt skägg... wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
26 juni 2008
Kärleken sad  Bara haft otur i HELA mitt liv. Aldrig haft ett förhållande mer än ett halvt år hmm
det värsta e att man dras till dom " billiga " men inser inte det själv hmm
Sen att min Mamma skall klara sig bra ( Hon har den svåraste Reoumastism som finns )  . Peace!

C H E V R O L E T <3

Tyskstuk.se
630 Inlägg
26 juni 2008
Sovmorgon...

Studerande
727 Inlägg
26 juni 2008
Att jag ska ha ett bra liv. bra jobb så att jag tjänar pengar:P.
Slut med krig osv wink

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

SQ
1 343 Inlägg
26 juni 2008
önskar ja kunde hitta en kotknäckare ganska så snart, när ja va på jobbet å bilade i trånga utrymmen å håller lite dåligt.. ... ... ... *PANG*  i ryggen å nu jävlawr gör de ont... nått som inte står rätt till tror ja nog!

Ljudnörd!

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
26 juni 2008
..min flickvän tillbaka.

&#917;&#955;&#949;&#965;&#952;&#949;&#961;&#943;&#945; &#942; &#920;&#940;&#957;&#945;&#964;&#959;&#962; !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

Eigenbrötler
1 237 Inlägg
26 juni 2008
annie-a skrev:
Att slippa diabetesen och kunna äta gluten (mjöl) vore inte helt fel smile
Men mest av allt så önska jag att mina framtida barn slipper diabetsen, risken är stor att dom får det sen eller deras barn. Jag, min brorsa och min farmor har det.. neutral

jag har samma combo, fan vad det suger big_smile man kan ju inte annat än skratta tycker jag, 26 år med gluten, 8 månader med diabetes.

blacken
26 juni 2008
Att få bli frisk igen. Så att man kan börja att jobba och få en normalt liv. Slippa all värk och få slippa tillhörande sinnesstämningar..

874 Inlägg
26 juni 2008
att få känna mig älskad och attraktiv igen.

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
26 juni 2008
önskar mig ett nintendo wii tongue och ett l96a1 (awp) och ett 50 caliber Barret M82 sniper big_smile sen skulle det inte sitta helt fel att vara admin på gorg hihi

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Chaufför
418 Inlägg
26 juni 2008
Vore fint om vårt hus blir klart ngn gång. De har ju inte ens börjat ännu... Mkt papper o grejer o gå igenom nu. Sen ska man helst ha koll på typ 1 miljon saker...  När huset är klart så kan man ju stadga sig rejält!! Det ska bli skönt.

Kör Scania!!

Sök