Gillar detta forumet mer och mer för varje minut! Haha, verkar vara driftigt folk här iaf! Rolig idé, och jag är grymt överraskad över att det finns så många brudar som kommer på träffar etc.
Gillar detta forumet mer och mer för varje minut! Haha, verkar vara driftigt folk här iaf! Rolig idé, och jag är grymt överraskad över att det finns så många brudar som kommer på träffar etc.
Nu ska vi se vad som händer... Vi håller på att kolla runt vart man kan vara, planerar vad vi ska göra.. om det bli konbana m.m och vi vet redan minst 5 st som inte får vistas på träffområdet Ska komma på ett lämpligt datum också nu sen e det full rulle Ni får som sagt gärna komma med idéer och vill ni gå med i vårat lilla namnlösa crew så PMa mig, Reeplayed elelr Maniac_Man84 så ska vi diskutera detta
Jag kommer. men det är kanske lite svårt att ragga på en bilträff. det är ju fan mer killar en tjej på bilträffarna. och jag är inte bög...
'
inget är omöjligt... nu tycker jag att alla ska sluta vara så negativa.. ni får la slåss om brudarna då.. man behöver ju inte ragga.. man kan ju glo på bilar å prata å sånt som på vanliga träffar
Jag är inte negativ. bara lite fakta. jag gå gärna på singel träff. för jag är ju ändå singel just nu. så om man skulle hitta nått. det är ju en annan sak