4371
Sök

Igår påbackad, idag inbrott..,.

helt galen
388 Inlägg
28 juni 2008
Trådstartare
Första dagen på semestern!
Igår kväll blev jag påbackad på Statoil, repad kofångare och totalmosad framblinkers. Fick hota med att ringa polis innan de jävla utlänningarna gick med på att betala. De försökte till och med komma undan med "förstår inte svenska" så jag övergick till att prata polska, då slutade de snacka skit sinsimellan och då var det helt plötsligt synd om dem som gick på sociala och inte hade försäkring, bla bla. (Bilen är från 2000 köpt på kredit!)
Talade om att jag skulle ha 300 kr eller ringa polisen. Efter en stund gav kärringfittan mig 200 och VILLE HA KVITTO??? Har inte kommit på någon bra hämnd ännu...

Imorse blir jag väckt av telefonen. Min bil har haft inbrott IGEN på parkeringsdäcket. De har slagit en ruta i bagaget och sabbat en list för att sno en DOMKRAFT?????? Allt annat finns kvar, inkl stereo och skivor. Hittar väl varannan bil på fälgarna imogon istället... Kul början på semestern...

Var hittar jag en ny ruta + övre list till bagageutrymmet i gbg på en lördag? Lär bli kallt att sova i bilen i natt...

Varför åka fort när man kan åka brett?

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
28 juni 2008
haha trattpellar som inte kan hosta upp några hundringar då man klantat sig.... hoppas sommaren fortsätter på bättre sätt

2slow

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
28 juni 2008
skroten finns det ruter eller så är det väl en glasmästare du får vända dig till:)

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

1 688 Inlägg
28 juni 2008
Kan bara grattulera....
Åk till skroten i Tagene, han har en del Volvo.
Annars vet jag att Agnetsbergs-skroten har en himla massa Volvo-bilar, bara åk dit och plocka ur en själv. Har väl öppet till 2 eller 3 idag.

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
28 juni 2008
Beklagar.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

Lidhultare.
325 Inlägg
28 juni 2008
vet vad jag vill säga men säger det inte tongue säger istället att det är synd om dig som få en så trist start på en härlig semester:(

-Twiajävlen-

Muttley
28 juni 2008
ungefär 90 procent av inlägget var en blogg, och de du hittar delarna är ju rätt simpelt till en volvo, på skroten.

sen gjorde du fel när de körde på dig, du skulle haft 2000 för att de repat och förstört, eller ringt snuten och fått från deras försäkring.

3 722 Inlägg
28 juni 2008
Volvotjej84 skrev:
Första dagen på semestern!
Igår kväll blev jag påbackad på Statoil, repad kofångare och totalmosad framblinkers. Fick hota med att ringa polis innan de jävla utlänningarna gick med på att betala. De försökte till och med komma undan med "förstår inte svenska" så jag övergick till att prata polska, då slutade de snacka skit sinsimellan och då var det helt plötsligt synd om dem som gick på sociala och inte hade försäkring, bla bla. (Bilen är från 2000 köpt på kredit!)
Talade om att jag skulle ha 300 kr eller ringa polisen. Efter en stund gav kärringfittan mig 200 och VILLE HA KVITTO??? Har inte kommit på någon bra hämnd ännu...

Imorse blir jag väckt av telefonen. Min bil har haft inbrott IGEN på parkeringsdäcket. De har slagit en ruta i bagaget och sabbat en list för att sno en DOMKRAFT?????? Allt annat finns kvar, inkl stereo och skivor. Hittar väl varannan bil på fälgarna imogon istället... Kul början på semestern...

Var hittar jag en ny ruta + övre list till bagageutrymmet i gbg på en lördag? Lär bli kallt att sova i bilen i natt...

Varför prata du polska?

281 Inlägg
28 juni 2008
Varför ska du sova i bilen??....och varför säger man "jävla utlänningar" och "kärringfittan"

/Deki

3 722 Inlägg
28 juni 2008
_deki_ skrev:
Varför ska du sova i bilen??....och varför säger man "jävla utlänningar" och "kärringfittan"

omognad! Därför.

281 Inlägg
28 juni 2008
jooh sant där

/Deki

1 232 Inlägg
28 juni 2008
ja det e fantastiskt!

Avstängd
99 Inlägg
28 juni 2008
_deki_ skrev:

För att utlänningarna ej betedde sig korrekt utan försökte slingra sig ur situationen, därav är de j*vlar, sedan betedde ju sig kärringen som en f***a kanske?
Senast redigerat av AndersWestlund (28 juni 2008)

Indrivare/torped
149 Inlägg
28 juni 2008
AndersWestlund skrev:
För att utlänningarna ej betedde sig korrekt utan försökte slingra sig ur situationen, därav är de j*vlar, sedan betedde ju sig kärringen som en f***a kanske?

Ursäkta mig för helt OT, men hahahha, humor! lol

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!

Muttley
28 juni 2008
jag tror att de är så att trådskaparen är främlingsfientlig för hon använder jävla,  sen tror jag att hon är uteliggare för att behöva sova i bilen=).

Hmm.
28 juni 2008
AndersWestlund skrev:
_deki_ skrev:

Hur beter man sig som ett kvinligt kön? Typ går runt och blöter ner sig? lol

Neerd
1 596 Inlägg
28 juni 2008
Hmm. skrev:
AndersWestlund skrev:
_deki_ skrev:

Hur beter man sig som ett kvinligt kön? Typ går runt och blöter ner sig? lol

HAHAHAHAHAHAHAH

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Muttley
28 juni 2008
ewrs skrev:
tkd_rille skrev:
jag tror att de är så att trådskaparen är främlingsfientlig för hon använder jävla,  sen tror jag att hon är uteliggare för att behöva sova i bilen=).

Det där med "sova i bilen" tror jag har att göra med att hon vill ha bilen ifred. Det funkar nog rätt bra att leka vakthund. smile

hehe jo smile men jag tror ändå hon vill leka uteliggare då smile.  samtidigt som jag själv tycker att hela hennes inlägg passaar så jävla bra i hennes blogg smile

fälg fantast
1 086 Inlägg
28 juni 2008
vafan menar du med "jävla utlänningar" , är det så du ser dom eller, skit ner dig fattiglapp gråter för 300 kr

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

Sök