4427
Sök

Igår påbackad, idag inbrott..,.

406 Inlägg
28 juni 2008
Lowenhart skrev:
vafan menar du med "jävla utlänningar" , är det så du ser dom eller, skit ner dig fattiglapp gråter för 300 kr

som skyller på att de inte kan svenska,(fast de kunde de!) försöker smita osv osv kanske! De ska väl göra rättförsig som alla andra!

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

1 754 Inlägg
28 juni 2008
Holy mother of... Du har inte haft en bra start på din semester!

Mamma parkerade sin Volvo 740 i ett parkeringshus som är låst mellan 22:00-07:00. Någon hade kommit och låst upp bilen (samt låst den igen) men det enda de stal var ett par extra speglar för övningskörning och några CD-skivor. De tog in stereon, småpengarna i facket mellan framsätena eller något annat värdefullt...

Iaf, jag skulle ta och jävlas med dem som vägrade betala.

Stackare hmm

Jag kan inget om allt.

Muttley
28 juni 2008
Lowenhart skrev:
vafan menar du med "jävla utlänningar" , är det så du ser dom eller, skit ner dig fattiglapp gråter för 300 kr

aja, nu överdriver du faktiskt, hon har rätt till ersättning de har hon faktiskt men 300 var alldelles för lite för att de skulle köra på hennes bil... kvittar om de är utlänningar svenskar eller utomjordingar de får väl för fan betala för sig och leva efter svenska reglerna vi har i sverige?.. där man betalar för sina fel.

Yellow bug!
1 640 Inlägg
28 juni 2008
740glidarN skrev:
Lowenhart skrev:

Ska vi kanske repa din bil och mosa en blinkers, och när du sedan kommer och gapar är det ju bara att svara "sluta lipa din fattiglapp..."

Tänk dig in i situationen, tror inte du gett den skyldigen en klapp på huvudet och snällt kört vidare, speciellt inte om den skyldige först försöker smita och sedan skyller på att hon inte kan svenska.

Kolla vad "lowenhart" heter, står namn på hans pres. Så förstår du nog varför han tog illa upp..

Och ja, du gjorde fel. Hade aldrig tagit emot så lite pengar på plats. Hade de stått och snackat massa skit om att de inte kan svenska, hade jag fotat deras bil, plåtar, dem själva och därefter ringt polisen.
Senast redigerat av Edil_ (28 juni 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

162 Inlägg
28 juni 2008
Varför bara 300 kr????? Om det var jag skulle jag ringa snuten bums!! fifan vilket skit

helt galen
388 Inlägg
29 juni 2008
Trådstartare
AndersWestlund skrev:
_deki_ skrev:
Varför ska du sova i bilen??....och varför säger man "jävla utlänningar" och "kärringfittan"

För att utlänningarna ej betedde sig korrekt utan försökte slingra sig ur situationen, därav är de j*vlar, sedan betedde ju sig kärringen som en f***a kanske?

Tack! Huvudet på spiken.

Varför åka fort när man kan åka brett?

helt galen
388 Inlägg
29 juni 2008
Trådstartare
Lowenhart skrev:

Det hade lika gärna kunnat vara jävla svenska gubbhelvete, förbannade träskalle osv osv. Nu var det just dumma utlänningar (ja, det finns lika många dumma bosnier som det finns dumma svenskar, eller portugiser för den delen) som försökte komma undan och som inte ville betala. Jag var toktrött och stressad annars hade jag ringt polis på plats.

Varför åka fort när man kan åka brett?

Sök