3723
Sök

Efterlysning av en örebroare :D

57 Inlägg
6 juli 2008
Men palla hålla på och bara skriva skitsaker i denna tråden, va fan om ngn vet vem killen är så hjälp flickan då att hitta sin drömpojke smile, och ni som inte vet ngt om vem han är eller om ni är avundssjuka för att hon inte letar efter just er, håll käften då istället om ni inte vet ngt som hjälper flickan!

1 567 Inlägg
6 juli 2008
Friberg-Lundin skrev:
Men palla hålla på och bara skriva skitsaker i denna tråden, va fan om ngn vet vem killen är så hjälp flickan då att hitta sin drömpojke smile, och ni som inte vet ngt om vem han är eller om ni är avundssjuka för att hon inte letar efter just er, håll käften då istället om ni inte vet ngt som hjälper flickan!

en BITCHSLAPP  på dig:)

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Med.lem
3 759 Inlägg
6 juli 2008
Friberg-Lundin skrev:

haha drömpojke.. Ja alla vet att alla drömmkillar kör 740 å kallas nått med shärt-"namn"

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

57 Inlägg
6 juli 2008
Mr_EmCom skrev:
Friberg-Lundin skrev:

haha drömpojke.. Ja alla vet att alla drömmkillar kör 740 å kallas nått med shärt-"namn"

ne inte alla , men hennes kanske gör det ?

1 926 Inlägg
6 juli 2008
Friberg-Lundin skrev:
Mr_EmCom skrev:
Friberg-Lundin skrev:

ne inte alla , men hennes kanske gör det ?

Alla 17-åringars drömpojkar kör 740

127 Inlägg
6 juli 2008
är det johan sandberg du letar efter åker en 740 med avgasröret som är en halvmeter förlångt

Saaboholic
3 129 Inlägg
6 juli 2008
hahah, inte lite pinsamt att vara 22 och inte få upp den? wink

Natural skrev:
Det är jag som är Johan.
Vet inte om det här gör saken bättre, men jag är 22 slak

mvh "Johan"

"Liberty of thought is the life of the soul"

Saaboholic
3 129 Inlägg
6 juli 2008
Smedhult skrev:
hedley skrev:
940R skrev:
Så om jag har fattat detta rätt så letar du efter en homosexuell kille  i rosa keps som kör en 740 inredd med söta  playboykaniner..Och han kallas för  stjärtjohan!!

haha, han kanske är en rövare? wink

hahahaha, dagens dåliga skämt tongue.

hahah dåligt? det var grymt big_smile

"eh bruuudar vill ni åka 90 på 50 väg fan? mina kapade fjädrar och mitt stuprör gör bileeeen heeet faen, kom med på ett ååååk så får ni en folköl också!"

881 Inlägg
6 juli 2008
Lazurblau_Metallic skrev:
är det johan sandberg du letar efter åker en 740 med avgasröret som är en halvmeter förlångt

Gokartförare och Skidåkare
227 Inlägg
2 079 Inlägg
6 juli 2008
den där bilen låter mer å mer intressant wink upp med bilder
Senast redigerat av Mackanol (6 juli 2008)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Maskin & Lastbilsteknik -06 / Volvo summerboy -08
366 Inlägg
6 juli 2008
Mackanol skrev:
den där bilen låter mer å mer intressant wink upp med bilder

Joo börjar låta som en cirkusbil lol

812 Inlägg
6 juli 2008
Henrik_G skrev:
Lazurblau_Metallic skrev:

... och örebros största vinge?

Klaga förfan inte på min gamla vinge tongue

man lever bara en gång..

812 Inlägg
6 juli 2008
Han heter Johan Sandberg och bor i norrabro han åker nu mera en svart 850 med heltonade rutor och läckande packbox mellan motor och låda tongue och tycker om små fjårtisar och har flickvän...

man lever bara en gång..

Saaboholic
3 129 Inlägg
6 juli 2008
pimpad740 skrev:
Han heter Johan Sandberg och bor i norrabro han åker nu mera en svart 850 med heltonade rutor och läckande packbox mellan motor och låda tongue och tycker om små fjårtisar och har flickvän...

hahaha klockren!

Avstängd
89 Inlägg
7 juli 2008
Trådstartare
940R skrev:
Så om jag har fattat detta rätt så letar du efter en homosexuell kille  i rosa keps som kör en 740 inredd med söta  playboykaniner..Och han kallas för  stjärtjohan!!

hahahhaha... om du nångång ser honom kommer duförstå mig ;P

Avstängd
89 Inlägg
7 juli 2008
Trådstartare
pimpad740 skrev:
Han heter Johan Sandberg och bor i norrabro han åker nu mera en svart 850 med heltonade rutor och läckande packbox mellan motor och låda :P och tycker om små fjårtisar och har flickvän...

ja, jag fick veta häromdagen att han har tjej. & att han antagligen bara tänker på sex.. fast sex är aldrig fel ^^

Avstängd
89 Inlägg
7 juli 2008
Trådstartare
hedley skrev:
Orka hålla på att dissa folk som skriver svar på tråden, klarar man inte av simpla skämt som faktiskt har en poäng såsom "detta är inte match.com" så kanske man borde ta och växa upp och bege sig någon annanstans.

Inte funderat på att fråga runt bland kompisars kompisar eller gå bort till garaget han jobbar/jobbade? dom har ju garanterat telefonnummer osv..

orka dissa folk som ställer frågor?
jag tyckte bara att det var ett passande ställe o fråga eftersom att ja nu
fått tag på hans kompis, som har berättat lite om honom.

och om det nu verkligen stör dig så jättemkt på att jag skriver det HÄR på gorg
behöver du inte säga nåt.

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
7 juli 2008
emypemy skrev:
pimpad740 skrev:

ja, jag fick veta häromdagen att han har tjej. & att han antagligen bara tänker på sex.. fast sex är aldrig fel ^^

Oroa dig inte, du har hur många kåta volvoraggare som helst att välja bland. Så häng inte läpp, du finner nog snart en annan pojke med playboykaniner och allt annat smaklöst trams big_smile

469 Inlägg
7 juli 2008
emypemy skrev:
pimpad740 skrev:

hahaha om du är ute efter johan sandberg så är nog bara du ute efter sex!!! haha det är en riktig looser raggar massa 14 åringar xD

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"

Sök