Men palla hålla på och bara skriva skitsaker i denna tråden, va fan om ngn vet vem killen är så hjälp flickan då att hitta sin drömpojke , och ni som inte vet ngt om vem han är eller om ni är avundssjuka för att hon inte letar efter just er, håll käften då istället om ni inte vet ngt som hjälper flickan!
Men palla hålla på och bara skriva skitsaker i denna tråden, va fan om ngn vet vem killen är så hjälp flickan då att hitta sin drömpojke , och ni som inte vet ngt om vem han är eller om ni är avundssjuka för att hon inte letar efter just er, håll käften då istället om ni inte vet ngt som hjälper flickan!
en BITCHSLAPP på dig:)
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
haha drömpojke.. Ja alla vet att alla drömmkillar kör 740 å kallas nått med shärt-"namn"
haha drömpojke.. Ja alla vet att alla drömmkillar kör 740 å kallas nått med shärt-"namn"
Så om jag har fattat detta rätt så letar du efter en homosexuell kille i rosa keps som kör en 740 inredd med söta playboykaniner..Och han kallas för stjärtjohan!!
haha, han kanske är en rövare?
hahahaha, dagens dåliga skämt .
hahah dåligt? det var grymt
"eh bruuudar vill ni åka 90 på 50 väg fan? mina kapade fjädrar och mitt stuprör gör bileeeen heeet faen, kom med på ett ååååk så får ni en folköl också!"
Han heter Johan Sandberg och bor i norrabro han åker nu mera en svart 850 med heltonade rutor och läckande packbox mellan motor och låda och tycker om små fjårtisar och har flickvän...
Han heter Johan Sandberg och bor i norrabro han åker nu mera en svart 850 med heltonade rutor och läckande packbox mellan motor och låda och tycker om små fjårtisar och har flickvän...
Så om jag har fattat detta rätt så letar du efter en homosexuell kille i rosa keps som kör en 740 inredd med söta playboykaniner..Och han kallas för stjärtjohan!!
hahahhaha... om du nångång ser honom kommer duförstå mig ;P
Han heter Johan Sandberg och bor i norrabro han åker nu mera en svart 850 med heltonade rutor och läckande packbox mellan motor och låda :P och tycker om små fjårtisar och har flickvän...
ja, jag fick veta häromdagen att han har tjej. & att han antagligen bara tänker på sex.. fast sex är aldrig fel ^^
Orka hålla på att dissa folk som skriver svar på tråden, klarar man inte av simpla skämt som faktiskt har en poäng såsom "detta är inte match.com" så kanske man borde ta och växa upp och bege sig någon annanstans.
Inte funderat på att fråga runt bland kompisars kompisar eller gå bort till garaget han jobbar/jobbade? dom har ju garanterat telefonnummer osv..
orka dissa folk som ställer frågor? jag tyckte bara att det var ett passande ställe o fråga eftersom att ja nu fått tag på hans kompis, som har berättat lite om honom.
och om det nu verkligen stör dig så jättemkt på att jag skriver det HÄR på gorg behöver du inte säga nåt.
ja, jag fick veta häromdagen att han har tjej. & att han antagligen bara tänker på sex.. fast sex är aldrig fel ^^
Oroa dig inte, du har hur många kåta volvoraggare som helst att välja bland. Så häng inte läpp, du finner nog snart en annan pojke med playboykaniner och allt annat smaklöst trams
hahaha om du är ute efter johan sandberg så är nog bara du ute efter sex!!! haha det är en riktig looser raggar massa 14 åringar xD
"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"