martinn skrev:
Lånar denna tråden..
Jag har en nokia N95-1 som är inne på reparation för tredje gången med samma fel nu!
Telefonen är köpt på phonehouse och dom vägrar ge mig svar hur lång tid det kommer ta nu! Det står att den är skickad till annan serviceverkstad på serviceordern!
Finns det nåt som jag _kunden_ kan göra? börjar ju tröttna ur rejält! Har fan inte haft luren hemma nu på flera veckor!!! vid små tillfällen har jag haft den hemma men har vart tvungen att gå tillbaks med den!
Jag har skrivit till fairshopping och där förklarade phonehouse bort sig från skulden!
Serviceverkstaden är Anovo nordic! Felena på luren atm är: Gps ur funktion (anovo hade sönder den när dom "Lagade" högtalaren fast den inte funkar heller..) plus högtalaren och mick som skrapar!
Så vad finns det jag kan göra? jag tycker det är sjukt
/Martin
Tjena gå in på
www.anovo.se och sök serviceorder,dvs ditt inlämningsnummer som du fått av inköpsstället,då kan du se vad som händer med din mobil,efter tredje gången är de skyldiga att reklamera telefonen till Nokia och de tar då ställning vad som skall ske med din mobil om den skall bytas ut.
Billjud och montering samt övriga biltillbehör
http://www.waletrading.se
Återförsäljare för Kenwood, Dls, Fusion, Mtx, Alpine, Axton, Rödek, Crunch
Amega, Jl Audio, HiFonics, Spectron,Renegade, Autostudio, Em-Phaser, mm