Pontiacs Raka sidventilsåtta (typ samma som i min -34:a) tycker jag låter grymt gött.
Den låter härligt!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Den här bubblan från vebberö låter grymt gutt stor motor (jag tror det är en 2275 i den men är inte helt säker på om han har byggt en ny o större ) o kompressor
Där finns så många som låter bra, ex. BMWs sexor och en massa fler. Men favoriten är Mercedes McLaren SLR, men älskar även ljudet från alla AMG Mercor med 6.2L V8
En Amerikansk V8 med lite tryck i , och en 5 cylindrig Volvo / Audi motor Scania V8 är ju inte heller fel . Äldre Ferrari v12 or låter också fint , tyvärr har Ferrari tappat en del av det på sina senaste modeller , förutom GTO och XX Modellerna då som låter riktigt grymt .
Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________
Jag har 3 som det är väldigt svårt att välja i mellan o de är Saab 2 taktare En camaro 67-69 cab med kompressor som gick i högsby för några år sen o var med i power magasin 06 o på dvd från power meet samma år O den här bubblan med kompressor
Chevas raka sexor har halkat upp som en klar favorit hos mig. Speciellt generationen 194/230/250/292.
Låter fint original och låter ännu bättre när dom blir lite uppstressade.
Jaa, det var skön sång!!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!