Jag skulle vilja påstå att det är helt värdelöst att gå på erfarenheter av folk här på forumet, du kan bara gå på bra tips om hur du hanterar situationen härnäst. Det finns nämligen ingen kan tolka situationen åt dig, just därför är det totalt värdelöst att gå på annat folks erfarenheter, omän det i vissa fall kan stämma så är det ingen säkerhet och du kommer säkerligen inte må bättre av att höra dom värsta exemplena. Det finns nog bara en person du kan diskutera detta med och då är det ju hon.
Det finns inget värre än förhållanden där den ena parten saknar intressen och vänner eller offrar dessa för att vara med sin pojkvän/flickvän mer. Det slutar oftast bara med ett överdrivet toffel och förr eller senare blir den ena parten så spyless att det helt enkelt inte håller längre.
Du sitter i den värsta av situationer, att vänta på en kvinna som kanske eller kanske inte vill vara tillsammans med dig. Det finns så oerhört många versioner av den här sortens situation och behöver inte ha med förhållanden att göra. Ta t.ex. en bekant till mig vars broder fick blodcancer och hamnade i koma i ungefär ett år, det är tvivelaktigt att de mådde bra någon gång under detta året. Det finns ingen chans att du mår bra förrän personen antingen gått bort eller kommit tillbaka till medvetande, du får inget slut på det. Jag skulle vilja påstå att hon är skyldig dig detta, ett slut eller lösning, det är bara värre att sitta och inte veta.
Senast redigerat av Wezzli (5 juli 2008)
Man vet aldrig, före man vet