Jag har haft audi i ca en månad. Då satt det nån kina dump på den, och med den dumpen så laddade bilen lite olika typ 0,7-0,8-0,9. Jag testade att byta tillbaka till orginal dumpen och då höll den 1,1 hur bra som helst. Men nu efter ett tag så har den börjat ladda mindre igen ca 0,8-0,9. Och när jag trycker fullt så åker den upp till 0,8-0,9 men direkt efter man nått detta tryck så sjunker trycket väldigt fort ner till typ 0,6 så man känner verlkigen hur bilen segar. Och ibland så hör man verkligen hur det bara pyser jäklar när det sjunker så fort..
Vad kan det vara för fel? den borde väl inte ens få upp trycket så högt om det skulle vara en slang som är brusten.? Har kollat lite slangar o sånt men alla verkar hela. Kan det vara magnetventilen som spökar eller är det så sjukt att båda dumparna är pajj?.
Den är chippad hos bsr om det nu har någon betydelse.
>--(*_*)--<