2862
Sök

Hitman The Movie

Svetsare
3 150 Inlägg
4 juli 2008
Trådstartare
Någon som sett den?  Såg den idag och den var riktigt fet, dom hade tillochmed med detaljer som tex, att han går exakt likadant som i spelen ^^   

För dom som inte sett den kan jag verkligen rekomendera den!

Och ni som har sett den, vad tyckte ni?

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

DFFL
9 020 Inlägg
4 juli 2008
Såg den när den var ny. tongue

Rätt bra, precis som du så gillade jag att de inte gått iväg för långt från spelen.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
4 juli 2008
helt underbar film måste jag säga.. så bra gjort efter spelet... Det läskiga ät att han som spelar 47 är såå äckligt lik honom i spelet oxå tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

Svetsare
3 150 Inlägg
4 juli 2008
Trådstartare
Ja precis smile   Man kände ju faktiskt igen ganska mycket från spelen, som sagt, tyckte den va fett grym faktiskt!  Rekomenderas!

Och för dom som tycker sig ha sett honom innan men inte minns, kan jag säga att det är samma person som är huvudrollen bland "dom onda" i Die Hard 4.0  (Timothy Olyphant ....... eller nåt)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

8 156 Inlägg
4 juli 2008
Dom kanske hade honom som förebild i spelet?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

DFFL
9 020 Inlägg
4 juli 2008
Timothy Olyphant heter han, har bland annat varit med i Deadwood.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 661 Inlägg
4 juli 2008
Hehe, ja det är en kul film. Ska nog ta och se den nu bara för det. smile

4 juli 2008
jag tycker att filmen var riktigt bra, jag har dock aldrig lirat spelet hmm

Fire And Silk
2 254 Inlägg
4 juli 2008
Japp filmen var jätte bra, trots att den ända skådespelaren jag kände igen var snubben i från LOST (Desmond)

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

57 Inlägg
5 juli 2008
har också sett den och spelat alla spelen tongue
ja la märket till en ball grej, på hotelet när swat-teamet kommer och han svingar ner sig till en våning under.
när han krossar rutan och flyger in i rumet med småkillarna som sitter och spelar dator så filmar dom jätte kort på datorskärmen och gissa vilket spel de spelar? jo, HITMAN big_smile haha tyckte de va as grym att dom hade med de i filmen ^^

"fattar inte hur du kan upploada med din afrikanska adsl uppkoppling. tankar i 20kb/s, skandalöst. tankar fan snabbare från en chinesefarm som spelar wow och tankar 10 filmer från sin polare."

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
5 juli 2008
de va faktiskt en bra spel film tycker jag inte misslyckad som tex silent hill

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

221 Inlägg
5 juli 2008
Bara jag som tyckte filmen var dålig? Fast det kan ha vartit för jag blev lite småförbannad redan i början av filmen då dom har tagit det exakta introt från Dark Angel! (i början när man får se dom klonade spädbarnen) Det är inte kopierat utan exakt samma!

DFFL
9 020 Inlägg
5 juli 2008
Blixten854 skrev:
Bara jag som tyckte filmen var dålig? Fast det kan ha vartit för jag blev lite småförbannad redan i början av filmen då dom har tagit det exakta introt från Dark Angel! (i början när man får se dom klonade spädbarnen) Det är inte kopierat utan exakt samma!

Vad kom först?
Dark Angel eller Hitman-spelen?

Jessica Alba är förövrigt äckligt snygg. big_smile

Russel Crowe, Gladiator.

1 754 Inlägg
5 juli 2008
Såg den när den kom ut på torrentnätet, helt OK folm för att vara baserad på ett spel.

Jag kan inget om allt.

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
5 juli 2008
Phaetoon skrev:
Dom kanske hade honom som förebild i spelet?

David Bateson heter han som spelar hitman i spelena http://www.imdb.com/name/nm0061055/

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
5 juli 2008
FireTraXX skrev:
Blixten854 skrev:

Vad kom först?

dom kom faktiskt ut samma år

221 Inlägg
5 juli 2008
FireTraXX skrev:
Blixten854 skrev:

Vad kom först?

Så du menar att introt som som är i Dark Angel fanns först i Hitman spelen? Har svårt att tro det. Och Dark Angel och Hitman kom samma år: 2000.

Oja Jessica Alba är inte ful hon.

DFFL
9 020 Inlägg
5 juli 2008
Blixten854 skrev:
FireTraXX skrev:
Blixten854 skrev:

Vad kom först?

Så du menar att introt som som är i Dark Angel fanns först i Hitman spelen? Har svårt att tro det. Och Dark Angel och Hitman kom samma år: 2000.

Har inte spelat Hitman på mååånga år, kommer inte ihåg introt till spelet. tongue
Men om det tillhör storyn till Hitman så är det ju inte fel att göra så.

Russel Crowe, Gladiator.

221 Inlägg
5 juli 2008
FireTraXX skrev:
Blixten854 skrev:
FireTraXX skrev:

Vad kom först?

Har inte spelat Hitman på mååånga år, kommer inte ihåg introt till spelet. tongue
Men om det tillhör storyn till Hitman så är det ju inte fel att göra så.

Jo storyn är ju jävligt lika varandra men vafan dom kunde la ha gjort något eget. Vet inte varför jag stör mig så in i helvete på det.

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
5 juli 2008
Har inte sett filmen, men jag vet iaf att han som spelar Hitman är aningens för kort o han för mycket kött på kroppen. Hitman i spelet är ju långt o smal snubbe. Så där blev allt bara fel tyvärr...

Whine whine!

Sök