3584
Sök

Vad är det för fel? Får ej bilen såld..

341 Inlägg
7 juli 2008
Jag har nog ändrat på det med bytes mot allt av intresse. Känns lite desperat då på nåt vis..... Typ mer nåt som "Öppen för byten" eller nåt sånt..... Lycka till!

Körv
3 535 Inlägg
7 juli 2008
Trådstartare
Tack, det räcker med råd nu tongue

Truckdriving Man

Saabvilde!
1 708 Inlägg
7 juli 2008
decib3L skrev:
Tack, det räcker med råd nu tongue

Nu blir du sådär arg som jag brukar bli wink

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Körv
3 535 Inlägg
7 juli 2008
Trådstartare
patrik79 skrev:
hittade 2 fel till

Du har inte skrivit in ditt riktiga postnummer så det syns inte var bilen är när man kommer till eniros sida.

Annonsen är insatt för sent på kvällen när inte så många vågar ringa och dan efter när dom flesta kollar på annonser så är din bil på sid 3-6 och ingen ser den.

som alla har sagt så måste man ha med pris.

Vill inte riktigt skylta med mitt postnummer..

Truckdriving Man

881 Inlägg
7 juli 2008
Får inte mina fälgar sålt heller tongue Vi har det inte lätt när det är svårt.

Fisketokig
2 997 Inlägg
7 juli 2008
decib3L skrev:
patrik79 skrev:
hittade 2 fel till

Du har inte skrivit in ditt riktiga postnummer så det syns inte var bilen är när man kommer till eniros sida.

Annonsen är insatt för sent på kvällen när inte så många vågar ringa och dan efter när dom flesta kollar på annonser så är din bil på sid 3-6 och ingen ser den.

som alla har sagt så måste man ha med pris.

Vill inte riktigt skylta med mitt postnummer..

Du har ju regnummer ute på blocket och garagetbilderna så det tar max 2 min att kolla hos vägverket och sen eniro/hitta så kan de få ditt personnummer och adress !!! (?)

Edit. På ditt namn och ort finns förövrigt bara 2 möjliga träffar och båda med samma postnummer smile
Senast redigerat av Martin 9-3 (7 juli 2008)

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

956 Inlägg
7 juli 2008
Säger som en del andra att du ska sätta ett pris. Det verkar lite konstigt nu när det står bud och billigare vid snabb affär, går inte riktigt ihop.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas

15 Inlägg
8 juli 2008
ja kan byta min 850 med dej om du vill:P

Sök