Fler bilder. Folk kollar mera på bilar med mer bilder. Och inga lågupplösta ska det vara heller. Helst från många håll och dölj inget med hjälp av bilderna.
Säkert kan du skriva lite mer information om bilen. T.ex Däck, Styling (vad vet jag?)
//Mvh John
Ljudet som en dumpventil avger är egentligen en spank-piska som sitter på en spänd fjäder.
Fler bilder. Folk kollar mera på bilar med mer bilder. Och inga lågupplösta ska det vara heller. Helst från många håll och dölj inget med hjälp av bilderna.
Säkert kan du skriva lite mer information om bilen. T.ex Däck, Styling (vad vet jag?)
Tjena, jag brukar söka först på de nyaste.. sen sorterar jag på pris. Och har du inte satt ett pris så "försvinner" den när man sorterar på pris. Samt ett riktpris kan vara bra, ibland så är det svårt att veta vad folk begär.
Som alla andra har sagt, upp med bilder på blocket... och sätt ett vettigt pris, eftersom du vill bli av me den snabbt så kolla vad andra på blocket vill ha o lägg dig strax under.
Ja har sålt två bilar (på blocket) under de senaste året o dom har gått på typ 48h...
Du har inte skrivit in ditt riktiga postnummer så det syns inte var bilen är när man kommer till eniros sida.
Annonsen är insatt för sent på kvällen när inte så många vågar ringa och dan efter när dom flesta kollar på annonser så är din bil på sid 3-6 och ingen ser den.
Som markholm och Sand_man säger, när man sorterar på pris så försvinner ju din.. Sätt ut ett pris Skriv om den motorvärmare, elhissar mm. På bilden ser jag att den har taklucka, men det skadar ju inte att skriva det Lycka till!