heej alla glada ?
Igår vid 17 tiden var jag framme o kika på AUDI S2an, på bilderna ser de jävligt bra ut, men i verkligenheten så är de inte alls lika fin. Vist den är skit fint utseende faktis, men kollar man mkt på frontkorg så är den inte riktigt bra gjord, sen avgassystemet ska man inte prata om. Motor starta inte, trimmad sa han den va med en original S2 turbo kkk k24
![sad](img/smilies/sad.png)
blev fan besviken alltå. alla delar låg här o var allt va inte på. Pris för denna audi s2 avant 60.000 tusen :S Men den är ju bra snygg alltså.
Var med i bilsport förr faktis vet inte nr eller året tyvär, skulle gärna vela prata med gamla ägaren som byggde den.
Så de står på spel hur jag ska göra, ha s70 kvar o köpa s2 fixa upp den väldigt fin, o kanske sälja bra mkt dyrare senare ? Eller behålla den kanske.
Ska fråga en polare vad han tycker hur jag ska göra, han som är inne i audi o kan mkt audi turbo 5a
![smile](img/smilies/smile.png)
60.000 tusen de är väldigt mkt för en bil som inte startar alls, kan ju bara så att tändspolar är dåliga, de kosta 10.000 nya =/ eller monduler som kosta faaaan mkt. hehe. Men en hobby som bilar är dyrt men väldigt rolig.
Så jag lär tänka lite extra faktis.
vad tycker ni ?
Audi S2 avant 93a (19000 tusen mil)
Ska jag köpa den eller ?