kan inte någon elak sate skruva lös fästena till skidorna så han bara kommer nån kilometer?? också åker vi breve o skrattar elakt när han åker i vattnet . muhahaha
Vad ska han ha skidorna till? När man kör på vattnet stegrar skotern konstant.
Han kom 300meter sedan sjönk skotern pga motorproblem,,......
Igen? För när han provade i maj så fick han problem och sjönk. Han skulle nog behållt SkiDoon som han körde med ifjol, den verkar gå bättre än Polarisen han kör nu, han sjönk i kvartsfinalen på ToBe Waterchallenge som var här hemma förra helgen också, i fjol vann han tävlingen tämligen överlägset.
Edit: han tog sig en mil, sedan fick han regnvatten i förgasarna.
Haha...många fina kommentarer till artiklarna i V-K men om en vecka ska han försöka igen iaf! very nice... men jag vet inte om jag köper det där med regnvatten i fuggarna, det finns ju de som kör med vatteninsprutning! ja menar han borde fått mer effekt (om han inte fick in allt FÖR mkt vatten då vill säga!)
kan inte någon elak sate skruva lös fästena till skidorna så han bara kommer nån kilometer?? också åker vi breve o skrattar elakt när han åker i vattnet . muhahaha
Vad ska han ha skidorna till? När man kör på vattnet stegrar skotern konstant.
inte direkt, beror på hur man står på skotern, hur mkt man gasar osv... men OFTA så hjälper skidorna att hålla skotern uppe också... hade inte jag haft skidor när man provade på lite vattenkörning för nåra år sedan så hade jag sjunkit som en sten
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!