När jag var typ i 10 års åldern såg jag en person som såg lite lustig ut i min hemstad. Tiden går och jag ser samma person någon annanstans, hehe sammanträffande tänker jag. Nu är vi på Cran Canaria och jag ser samma person igen! Helt sjukt!!
Fick dock senare förklarat för mig att dessa personer lider av Dawnsydrom. Haha, jag var så jävla säker på att jag sett samma person!
kommer ihåg när jag var liten trodde jag att min hemby vuollerim var ett land... sverige hade jag aldrig hört talas om så fick jag för mig att trollsländor var ganska farliga men det är dom nog nu också. Så trodde jag ett tag att chevrolet hetter chebrolet, nintendo hette min tendo, hamburgare hette handburgare och pannkaka hette såklart pangkaka
jag vill inte uttrycka mig på något drastiskt sätt, men jag gör det ändå
när vi ändå är inne på lite annorlunda felsägningar kan jag tillägga att gräsklipparen var minsann en plippesin! och flygplan totoy! förstår inte än idag hur jag kom fram till det haha
Jag trodde på en grej rätt länge faktiskt. Det var att om man hoppade från 5:an (5 meter) på vårt badhus och fick magplask skulle magen sprättas upp och inälvorna rinna ut och att det hade hänt en kille haha!
Farsan har alltid berättat för mig att man kan bli blind om man kollar in i svetslågan när någon svetsar. Så när jag såg folk svetsa på TV vågade jag inte kolla av rädsla för att bli blind
Det var många gånger man öppnade dörren in till rummet, tog sats, sprang och hoppade upp i sängen när man skulle lägga sig.. Allt för att inte alla farliga monster skulle ta en
Trodde att det var tomten som åt upp gröten när man ställde ut den runt julafton och att jag fick en tia av tandfen när man hade tappat en tand o lagt den i ett glas vatten..
Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
fyrkantiga ögon vid för mkt tv tittande Att min farfar hade en stor björn i deras källare tomten tandfen och naturligtvis att jag hade ett stort och farligt monster i garderoben..
Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes
pappa lura i mig att den var en stelit som styrde bilen när han släpte rattan på e4an men visade sig att han höll ratten med knäna.. men mig lurade han i alla fall
Jag trodde på en grej rätt länge faktiskt. Det var att om man hoppade från 5:an (5 meter) på vårt badhus och fick magplask skulle magen sprättas upp och inälvorna rinna ut och att det hade hänt en kille haha!
haha det trodde faktiskt jag med kom jag på nu
Samma här, haha
Hehe, måste faktiskt erkänna själv att jag trodde på de jag me
Hehe, måste faktiskt erkänna själv att jag trodde på de jag me
jag med
Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
geten,sjögubben,tomten,ruskassnisen,o elaka farbröder,o mynt som gamla gubbar kissat på ^^
MercaPOWER skrev:
_Glenne_ skrev:
Sushikocken skrev: