2686
Sök

Vill ha bra billjud och behöver hjälp!!! kolla sista sidan !

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
16 juli 2008
Barra91 skrev:
okej bra då men jga glömde skriva att jag ska ha två såna basar wink vad ksa man ha för kablage då mm alltså ??? smile

Tänkte du köpa grejerna på Carbonize, BAE eller hos ngn?
Hör av dig till den du tänkte handla av så hjälper de dig.
Är det BAE så är Tommy riktigt bra att göra med.

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

162 Inlägg
16 juli 2008
Barra91 skrev:
tujbo skrev:
Tycker att du kan få ett trevligare kit än RF kitet för dem pengarna men de är säkert bra.

okej finns det för bra kit som är till bra priser då? blir helt förvirrad i den här billjuds djungeln hehe vill bara ha nått bra framsystem som spelar på bra tongue o kostar 3000 kr ungefär

Barra91 skrev:
NU har jag nog bestämt faktist vill inte prima billjud men der här måste ju duga för den som inte är allt för kräsen ? Det kan ju inte bara vara skit ? Men vet att det finns bättre men vill ha allt ljud i samma märke har ni andra förslag så kom med dom för samma peng. wink O hela kalaset Kostar 12300 kr

Kit - Pioneer TS-C171PRS, Max 200Watt. 4500 kr
- 17cm 3-skikts IMX-baskon (Injecton Moulded Matrix).
- 28mm mjuk diskantkupol.
- Passivt delningsfilter.
- Monteringssats för diskant ingår: sned diskant för utanpåliggande montering, adapter för infälld montering oc för osynlig montering.

Detta kit finns för 3000:- här.
http://www.bilsteriobutiken.se/REA.htm

Accelerationsberoende
18 Inlägg
18 juli 2008
Det säkraste skulle ju helt klart vara att gå till din lokala billjud försäljare och snacka ihop något med dom! Tro mig, dom extra pengarna det kostar, kommer det vara värt ifall något går sönder eller du behöver hjälp med! Sen kan dom ju en del som jobbar där också antagligen, så dom kan nog hjälpa dig att få ihop något i stil med det du vill ha !

/ J

Bilbyggare
91 Inlägg
18 juli 2008
Kolla med Dragster adiu art
vad dom kan erbuda dig
kolla in min bil jag har dragster saker i den

Camaro Z06

10 Inlägg
22 september 2008
Slänger in en liten fråga..
Någon som har instellerat basslåda i en volvo v50 06,a