3212
Sök

Biltips på runt 20k

JDM
593 Inlägg
11 juli 2008
Trådstartare
Nja vet inte riktigt om vento, ser inte race ut alls.

Men prelude 92-96, någon som vet mer om den? Hur är den inuti bla? Har inte hittat en enda bild på om den har nått bra baksäte.

Det ska vara JDM och bana!

Biltokig
870 Inlägg
11 juli 2008
Haxxel skrev:
Hmm, ja vr6 har jag spanat lite på faktiskt, väldigt fina samma klass som civicen.

Men nu var det första gången jag verkligen hajjade till, honda preluden, har inte lagt märke till 92-96 förr. Den var ju skitsnygg och mer i rimliga priser, och så är den nära sthlm vilket är ganska viktigt. Tror nästan jag tar mig en titt på den, men vad är ett trasigt ramlager? Svårt/dyrt att byta?

Ramlager ÄR svårt & dyrt att byta, därför är den bilen så billig om du jämför med andra preludes!!! Och nej, baksätet är värdelöst... Om inte alla dina kompisar är <130cm big_smile
Senast redigerat av Mr_Gear (11 juli 2008)

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

811 Inlägg
11 juli 2008
Mr_Gear skrev:
Haxxel skrev:
Hmm, ja vr6 har jag spanat lite på faktiskt, väldigt fina samma klass som civicen.

Men nu var det första gången jag verkligen hajjade till, honda preluden, har inte lagt märke till 92-96 förr. Den var ju skitsnygg och mer i rimliga priser, och så är den nära sthlm vilket är ganska viktigt. Tror nästan jag tar mig en titt på den, men vad är ett trasigt ramlager? Svårt/dyrt att byta?

Ramlager ÄR svårt & dyrt att byta, därför är den bilen så billig om du jämför med andra preludes!!! Och nej, baksätet är värdelöst... Om inte alla dina kompisar är <130cm big_smile

Men vemm fan sitter i baksätet på en racer?

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
11 juli 2008
En räser som e billig i försäkring, skatt, reservdelar, bra utrymmen och snygg och kostar under 20 papp. Ha så skoj

Biltokig
870 Inlägg
11 juli 2008
rough_boy skrev:
Mr_Gear skrev:
Haxxel skrev:

Men vemm fan sitter i baksätet på en racer?

Inte fan vet jag men killen undrade om baksätet var nåt att ha roll och att kalla preluden med den motorn en racer är nog att gå till överdrift wink Vtec-motorn går lite bättre däremot...

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

JDM
593 Inlägg
11 juli 2008
Trådstartare
Mortalis skrev:
En räser som e billig i försäkring, skatt, reservdelar, bra utrymmen och snygg och kostar under 20 papp. Ha så skoj

Hehe, kanske inte riktigt megaräser. Men jag ville kolla runt lite om det fanns något allternativ till civicen som nästan uppfyller alla mina krav: den är kul att köra då den är lätt och låg den är billig i försäkring/skatt/bensin/reservdelar, man får plats fem i den om man vill, är jättesnygg och så kostar den 20 papp. Så jag har hittat en men undrar om det finns något liknande.
Men jag vill kunna ta med mer än en polare om jag vill så jag funderar på att göra en grej av det, den jag funderar på har sportstolar fram och jag har ett par sportstolar över som jag ska försöka sätta därbak om jag köper den smile
Senast redigerat av Haxxel (11 juli 2008)

Det ska vara JDM och bana!

Sök