Man tackar för den sidan
Mycket bra då jag faktist planera lite motorgrejer hehe.
Japp, ska väl skriva lite hur det ligger till med planer och framtid och nuläget.
Planer;
Ja, vad kan man säga. Jag kör på samma spår som innan. Bygger bilen efter bilden i mitt huvud. När bilden är utanför mitt huvud och framför ögonen, då är det dags att ända om man vill.
Jag har lite grejer hemma redan;
¤ Slutdämpar
¤ Vinge
¤ Blinkers
¤ Nät
¤ Huvscoop
¤ Stremer
¤ Racekat
Detta är ju nästan bara att slänga på bilen. Och det är skönt att man har så mycket hemma ändå och veta att när allt detta är på så är snart bilen klar
(på utsidan).
Sånt jag har planer på att köpa;
¤ Skinnklädsel
¤ "Ny" motor (Mr2 eller GT)
¤ Rött ljus till instumenten
¤ Bashögtalare bak
Än så länge är det bara detta som är planerat att köpa.
Ja, vad ska man säga mer. Planerade slänga i en turbo i den först, men kom fram till att de var väldigt dyrt och omständigt. Så nu ska det i en ny motor i den istället, mr2 turbo eller gt.
När allt kommer ske vet jag inte. Det har varit en del strul med mitt projekt.
Grejer kommer försent, grejer måste fixas för att passa, måste hitta någon som kan fixa allt och tid/pengar.
Garageplats har man ju inte heller så där är ett problem. Plus att bilen står 14 mil iväg vintertid
Det jag nu satsar på är att komma med på japmeet. Missade de förra året på grund av allt strul. Jag ska försöka få någon att skära i krockbalken för den är i vägen för mina blinkers och sen få in resten av nätet fram plus byta ut det på sidorna eftersom lacken sprutade färg på dom (även att man sa det inte skulle vara de).
Eftersom man blivit arbetslös och numera ska studera så kommer projektet ta längre tid. Inte för att jag tycker det är jättetråkigt men ändå lite. Mena man kommer ju ha de kul en längre tid framöver och se fram emot resultatet ännu mer än om man får den klar bums. Om ni förstår hur jag menar?
Iaf allt kommer på när det kommer på.