3880
Sök

Lödde träffarna,jäkla bonne träff!!!SKÄRP ER!

263 Inlägg
11 juli 2008
Trådstartare
jag har varit på lödde träffarna nu i 2-3 år och aldrig har de varit så jäkligt som de e nu och folk undrar varför polisen kommer varje gång,

för mig en bilträff e trevliga människor som sköter sig bilar som demar,folk som kör stripp och folk som bränner lite gummi  så har de varit fram tills nu, visst e de kul bränna gummi och likta gott gör de men F*n man behöver väl inte bränna ända in till fälgen och om man nu gör de ta resterna och lägg i skuffen och släng sen!!! parkeringen ser ju ut som en jäkla soptip nuför tiden ligger gammla däck och fälgar överallt
VARFÖR I HELVETE SKULLE FOLK DÅ LÅTA OSS VARA IFRED!!!???? och inte ringa polisen

förra sommaren kom polisen kanske 1 av 6 ggr, detta året kommer dom varje gång om inte med vanliga tjänstebilen så e de civilare som kikar in, HUR ROLIGA TRÄFFAR BLIR DE DÅ??!!

e de så svårt plocka upp efter sig??? eller ni e så jäkla korkade så ni tror de coolt lämna allt efter sig och försöka impa på era bonna brudar! kan säga att de inte många som blir impade av ett sånt beteende!

E de bara jag som reagerar på detta eller e de någon mer som kan hålla med??? borde vi inte kunna ha bra träffar utan massa snutar och idioter som förstör för alla andra som kommer och hoppas på en trevlig kväll utan poliser!

Löddeträffarna=bonna träffarna!!

Detta e min åsikt talar inte för några andra!

//SANI

powered by stetsom

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
11 juli 2008
jag tror du är en bonne..

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

263 Inlägg
11 juli 2008
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
jag tror du är en bonne..

okej?? va ju ett bra svar =/ får gärna komma med nått mer än bara en dålig kommentar

powered by stetsom

Bildrulle
499 Inlägg
11 juli 2008
fr3kazo1d skrev:
jag har varit på lödde träffarna nu i 2-3 år och aldrig har de varit så jäkligt som de e nu och folk undrar varför polisen kommer varje gång,

för mig en bilträff e trevliga människor som sköter sig bilar som demar,folk som kör stripp och folk som bränner lite gummi  så har de varit fram tills nu, visst e de kul bränna gummi och likta gott gör de men F*n man behöver väl inte bränna ända in till fälgen och om man nu gör de ta resterna och lägg i skuffen och släng sen!!! parkeringen ser ju ut som en jäkla soptip nuför tiden ligger gammla däck och fälgar överallt
VARFÖR I HELVETE SKULLE FOLK DÅ LÅTA OSS VARA IFRED!!!???? och inte ringa polisen

förra sommaren kom polisen kanske 1 av 6 ggr, detta året kommer dom varje gång om inte med vanliga tjänstebilen så e de civilare som kikar in, HUR ROLIGA TRÄFFAR BLIR DE DÅ??!!

e de så svårt plocka upp efter sig??? eller ni e så jäkla korkade så ni tror de coolt lämna allt efter sig och försöka impa på era bonna brudar! kan säga att de inte många som blir impade av ett sånt beteende!

E de bara jag som reagerar på detta eller e de någon mer som kan hålla med??? borde vi inte kunna ha bra träffar utan massa snutar och idioter som förstör för alla andra som kommer och hoppas på en trevlig kväll utan poliser!

//SANI

Det här är ett problem som troligen förekommer lite överallt. Vi har samma problem här i Örebro till och från. Synd att folk inte lyckas göra kopplingen mellan deras uppträdande och polisens närvaro. Men allt löser sig när fler och fler företag med stora parkeringar börjar sätta upp bommar så man inte kommer in.

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

263 Inlägg
11 juli 2008
Trådstartare
Super_Micke skrev:
fr3kazo1d skrev:

//SANI

Det här är ett problem som troligen förekommer lite överallt. Vi har samma problem här i Örebro till och från. Synd att folk inte lyckas göra kopplingen mellan deras uppträdande och polisens närvaro. Men allt löser sig när fler och fler företag med stora parkeringar börjar sätta upp bommar så man inte kommer in.

ja tyvär tror jag att de kommer bli de samma här och de vore jäkligt tråkigt för oss andra som sköter oss och har jäkligt trevligt

verkar inte va alls för många som vågar yttra sig till folket här
då antar jag oxå att de kan kvitta om vi har nått ställa va på eller inte??

powered by stetsom

Thorssa
11 juli 2008
Ta ett djupt andetag, räkna till tio och sen redigerar du din text. Lägg till lite kommatecken, punkter och stora bokstäver så hänger man med lite bättre i vad du skriver.

R1 driver!
5 128 Inlägg
23 oktober 2008
Jag har ju med varit där en hel del nu sista tiden, och ibland är det skit trevligt, men ofta så bränner alla bönder loss för mycket sad Dom vet inte när det är dags att släppa bränna gummi tankarna, för det går lite väl till överdrift när dom tävlar om vem som kan "drifta" mest okontrollerat! sad

3 059 Inlägg
23 oktober 2008
Kalla det INTE drifta.. det är bara en massa sladdande, inget annat i lödde.

Det mest tragiska är just alla dom som sladdar runt o tror dom är kungar.. det är så okontrollerat och helt för nära andra personer och bilar att det snart kommer smälla ordentligt.. antingen med personskador eller materialskador.
De e nått som gör att dom som sladdar inte fattar detta själva, ingen aning varför de e så men det lär dom ju märka snart. Dom tror dom har full kontroll på sina kontainers..

DFFL
9 020 Inlägg
23 oktober 2008
Jag bor i Löddeköpinge, har varit på "träffen" en gång i år tror jag.
Enbart för att köra mot en kompis (A6 4.2, jag vann. smile) och det är fan pinsamt att vara där.
Gången innan dess så stod det traktorer, RIKTIGA traktorer typ 5-6st på parkeringen.

Nämn ETT annat "organiserat" ställe som har åskådare som visar upp sina traktorer?
Jävla töntträff.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

2 283 Inlägg
23 oktober 2008
FireTraXX skrev:
Jag bor i Löddeköpinge, har varit på "träffen" en gång i år tror jag.
Enbart för att köra mot en kompis (A6 4.2, jag vann. smile) och det är fan pinsamt att vara där.
Gången innan dess så stod det traktorer, RIKTIGA traktorer typ 5-6st på parkeringen.

Nämn ETT annat "organiserat" ställe som har åskådare som visar upp sina traktorer?
Jävla töntträff.

Erkänn nu, det var du och Johannes som kom dit i era vrålåk? (Traktorerna)

R.I.P. Michael Jackson!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
23 oktober 2008
Samma skiten här åp somrarna. Även om det inte är nån direkt bilträff, så är det alltid nån liten jävel i en bil som gasar runt som det vore det sista han gjorde. Konstigt nog så är det också väldigt ofta nån fjunig kille i en Volvo... mad
Sen klagar alla ungdomar häromkring på polisen... Om dom kunde fatta varför! Förlåt trådskaparen att jag lånade tråden lite.
Men jag håller med dig. Blev ju väsen när det var en garagetträff i Karlstad i somras också...

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

1 585 Inlägg
24 oktober 2008
Vet att det är många bönner från denna lilla byn som befinner sig på lödde träffarna. Och som även skräpar ner väldigt mycket. Dom flesta svinar upp ett par däck/fälgar varje gång.
Och självklart kör dom volvo 740:P

Försöker iaf
1 998 Inlägg
24 oktober 2008
Men detta problem finns väl överallt. Som på garaget träffen i karlsta. Kommer en pöntad klappsänkt 745a mä d24. Han ställer sig framför några fina bilar å gasar. Tro fan att de fina bilarna ble sotiga då mad

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

12 086 Inlägg
24 oktober 2008
2000 kroners-740is lär de väl alltid finnas på bilträffar men den dagen jag kommer till en träff där de står traktorer vänder jag direkt big_smile

Men generellt brukar de va bra bilar i tex nkpg och lkpg, kommer man på mindre träffar spec runt mantorp/skänninge är de 80% volvoraggare. Iofs dom harf säkert kul tillsammans, men jag som så många andra är trött på synen av skrotiga 740-skrindor tongue

Jag skulle med gott samvete anordna en bilträff där Volvo 240/740 är portförbjudna!
Senast redigerat av JapMax (24 oktober 2008)

KHRacing
24 oktober 2008
Smajly skrev:
Kalla det INTE drifta.. det är bara en massa sladdande, inget annat i lödde.

Det mest tragiska är just alla dom som sladdar runt o tror dom är kungar.. det är så okontrollerat och helt för nära andra personer och bilar att det snart kommer smälla ordentligt.. antingen med personskador eller materialskador.
De e nått som gör att dom som sladdar inte fattar detta själva, ingen aning varför de e så men det lär dom ju märka snart. Dom tror dom har full kontroll på sina kontainers..

Sklal vi ta min bil en kvälls & visa dem hur det går till då ? cool Så kanske de slutar eller lär sig lol

KHRacing
24 oktober 2008
FireTraXX skrev:
Jag bor i Löddeköpinge, .....

E nog första gången du öppet skrivit vart du bor lol

trodde du var typ lapplänning eller någe sånt... smile

236 Inlägg
24 oktober 2008
Håller fullt med. Väldigt tråkigt att det förstörs för alla andra som faktiskt sköter sig, dessutom svärtar de ner alla dom som kör normalt me. Folk tittar snett, skriverier i media o en massa annat tråkigt. Förstår inte ens det roliga i att hålla på så..e de skoj att se hur länge bilen håller? Kul att behöva sno/köpa nya däck varannan dag, eller ger de tillfredsställelse att förstöra för andra?

De sorgligaste är att det alltid kommer att finnas någon som förstör för andra.

DFFL
9 020 Inlägg
24 oktober 2008
KHRacing skrev:
FireTraXX skrev:
Jag bor i Löddeköpinge, .....

E nog första gången du öppet skrivit vart du bor lol

trodde du var typ lapplänning eller någe sånt... smile

Haha, nejdå tror att jag skrivit det förr också. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Gas til de ras!!
100 Inlägg
24 oktober 2008
det är ju mycket snack här... kör själv 745:a men hör tinte tillden här kategorin"bönner", som ni sätter alla volvoägare i...
jag åker till träffen själv för att kolla på andra bilar och skapa nya idéer när man snackar med folket där...

så min fråga nu är har ni fördökt prata med dessa människor som börnar och sladdar runt??? min gissning är att ni inte har gjort detta utan spyr ut all eran galla här på gorg istället...

sluta hacka på folk om ni inte snackat med dem än... och framför allt dra inta alla ägare av volvo 740/745 över samma kam!! det finns vi som tar det lungt också...

Alla säger att styla en volvo är som att sminka en gris!!!
Låt mig då sminka mitt svin!!

236 Inlägg
24 oktober 2008
Tulldahl skrev:
det är ju mycket snack här... kör själv 745:a men hör tinte tillden här kategorin"bönner", som ni sätter alla volvoägare i...
jag åker till träffen själv för att kolla på andra bilar och skapa nya idéer när man snackar med folket där...

så min fråga nu är har ni fördökt prata med dessa människor som börnar och sladdar runt??? min gissning är att ni inte har gjort detta utan spyr ut all eran galla här på gorg istället...

sluta hacka på folk om ni inte snackat med dem än... och framför allt dra inta alla ägare av volvo 740/745 över samma kam!! det finns vi som tar det lungt också...

Helt ärligt så e jag ganska säker på att jag känner några av de som beskrivs i början. Som börnar runt tills fälgarna e nerslitna..så svaret på din fråga är: Ja, iaf jag har pratat med några av de människorna..dessutom e de inget fel på människorna i övrigt..just i sättet de använder just sina 740/745or. O de e inte just bilarna de klankas ner på, för hade de haft råd till att köra o svina sönder en Ferrari hade dom nog gjort de me.

Sök