jävlar va kul det ska bli att se alla olika supror.. någon av er som är sugna på dekor? kan tillverka och montera på plats = )
Ja det hade varit nått faktiskt , vet inte om flera är intresserade?
Kush skrev:
zander skrev:
well.. vad säger vi
Vi gör som så att vi samlas i växjö fast en tidigare tid än den som e uppsatt .. Åker till uråsa tillsammans , kollar o gör de vi ska där ,senare på dagen försöker vi ragga upp lite fler supror o drar mot halmstad tylösand för o grilla .. Detta e va jag tkr vi ska göra men jag ska ta ett snack me wrapman o se va han tkr ..
Jo vi disskuterade detta lite igår Kush och jag tycker definitivt vi kör på detta. Har frågat Plaathund om mer info när det drar igång på uråsa så vi kan planera efter det.
MKIV TT JapSpec I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
låter brao... hoppas fler vill med,.. har kanske kanske raggat med en till nu,,. vet dock bara hur många vi blir när vi börjat rulla... hoppas plathund kan ge info så fort som möjligt..
låter brao... hoppas fler vill med,.. har kanske kanske raggat med en till nu,,. vet dock bara hur många vi blir när vi börjat rulla... hoppas plathund kan ge info så fort som möjligt..
Härligt med folk som tar initiativ . Ja han verkar ha mkt att stå i men hoppas han svarar strax.
Härligt med folk som tar initiativ . Ja han verkar ha mkt att stå i men hoppas han svarar strax.
ja de e verkligen härligt .. zander härligt att du försöker hjälpa till o få med så mkt supror som möjligt o gör denna träff till en minnesvärd sådan
Ni vet väl att det är Karl-Oskardagarna i Växjö den 9:e. Så tex. ett möte på stortorget kan bli svårt för det är avstängt där då. Jag har inte läst tråden så detta är kanske diskuterat innan.
Jag kommer inte på nått skoj att skriva här, så jag skiter i det.
Hejareg. 18, Växjö. Detta är adressen till Mc donalds vid köpcentret, Vet att det kommer vara en del folk i växjö dessa dagarna pga festival. Men vi ska förhoppningsvis synas då bilarna sticker ut lite
zander skrev:
hört något ang supraklubbsweden träffen.. känns som det snart är dax
Ja inväntar fortfarande ett svar från en medlem från klubben men detta ska förhoppningsvis vara klart tills morgondagen.
Senast redigerat av wrapman (3 augusti 2008)
Hejareg. 18, Växjö. Detta är adressen till Mc donalds vid köpcentret, Vet att det kommer vara en del folk i växjö dessa dagarna pga festival. Men vi ska förhoppningsvis synas då bilarna sticker ut lite
haha ja annars får vi se till o synas , kan inte vara så svårt me dem avgassystem alla har
Detta datumet så har supraclubsweden en träff på uraåsa med 402m tidtagning å konbanekörning. Alla supror är välkommna. Eller ni som håller i denna träffen kanske kan tänka sig att styra ihop detta ?
tanken var att åka dit,.. hoppas någon hittar dit bara.. kostar det inträde lr något till uråsa.. såfall how much..
zander vi samlas i växjö sen så tror jag att wrapman hittar ditt .. inträdde lr nått liknande vet inte ifall de kostar lr inte .. Men vi försöker få reda på de .. wrapman ska försöka ringa nån från clubsuprasweden imorgon ..
Inträde: Gratis för alla supraclubsweden medlemmar. Medlamskap kan lösa på plats. För att få ta med bilen in på området krävs fulltmedlemskap eller 300Kr i grinden. Så för en ickemedlem så kostar det 500kr att komma å vara med på allt och då blir man medlem på köpet.