Inträde: Gratis för alla supraclubsweden medlemmar. Medlamskap kan lösa på plats. För att få ta med bilen in på området krävs fulltmedlemskap eller 300Kr i grinden. Så för en ickemedlem så kostar det 500kr att komma å vara med på allt och då blir man medlem på köpet.
Grindarna slår upp kl 09:00 vi kör 4002m fram till ca 14:00 sen blir det korbana och burnoutcompitiopn
Mer info kommer innom kort.
Härligt med lite info . Nå vad säger ni andra som deltagar i denna mindre träff, är intresset så pass stort att vara med och köra så vi ska träffas tidigare än 12:00? eller är folket bara intresserade av att cruisa och snacka lite skit?
MKIV TT JapSpec I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
jag o en supra polare vill o tänker dra till uråsa haha.. försöka va där runt 10.. hoppas vi kan få med oss fler.. roligare om man blir ett gäng o kör dit
jag o en supra polare vill o tänker dra till uråsa haha.. försöka va där runt 10.. hoppas vi kan få med oss fler.. roligare om man blir ett gäng o kör dit
Okej vi ska inte ha nån mindre samling innan? Eller ska vi alla ses inne på området?
MKIV TT JapSpec I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
jag är inget emot att alla träffas någonstans.. för att sedan köra ihopa till uråsa.. men från mitt håll är uråsa nämre än växjö .. ska man ha en mindre samlig får man typ ha det 1 timme innan det börjar på uråsa kanske.. vi får rösta något som alla e med på..
Jag tkr att vi träffas som planerat o kör till uråsa tillsammans .. vi kmr aldrig att hitta varandra där,sen så skiter hela grejjen sig :S .. Jag tkr att vi samlas i växjö runt 09 - 10.00 sen samlat åka till uråsa ..
Ni har fattat rätt, man måste var medlem å det går att fixa på plats för 200kr Varför vill ni inte bli medlemmar ? Är man me i klubben får man massa rabbatter från våra sponsorer, tillgång till vårat grymma forum å tillgång till massa träffar mm. Alla som kör supra borde var med!!! Eller är det för mycker pengar ?
om jag fatta det rätt så kostar det 300kr att komma in,.. och + 200 för att bli medlem, så får man köra osv.. gäller detta medlemskap för sesong 2008 eller
om jag fatta det rätt så kostar det 300kr att komma in,.. och + 200 för att bli medlem, så får man köra osv.. gäller detta medlemskap för sesong 2008 eller
Japp du har fattat allt rätt
Jag lovar ni kommer inte ångra er om ni bler medlemmar. Vi är i dag ca 140medlemmar å alla som kan mycket om supror finns på supraclubsweden. Vi annordnar massa roliga träffar å dyligt. Forumet: Vi har i snitt 10 nya trådar och ca 100 inlägg om dagen. All info är sammlad just där.
vi böhöver ha en sjuksköteska och en läkare till lördag, om jag inte kan hitta imorgon så är det avblåst. Detta fick jag reda på först idag och det kom som ni kan förstå en aning sent. Polismyndigheten har meddelat De som jag hyr av och även de har fått ställa in sin körning på söndagen av samma orsak. Kraven innan detta var brandbil samt personal till den. men nu har det uppdagats att om bilar färdas i mer än 80 kmh så skall det finnas läkarpersonal samt ambulans på plats.
Har jag inte fixat till imon så ar det avblåst till senare datum.
För alla som vill bli medlemmar direkt så gå in på www.supraclubsweden.se och läs tråden "hur man bli medlem"
Ser ut som om jag får ställa in mitt deltagande, Fick punktering igår på E4an i 170km/h Skrotade både fälg och däck. har beställt men förväntat leveransdatum är om 2 veckor Får se om jag kan lösa det, tänker iaf inte köra på reservhjul