jag kommer åka dit på fredagkvällen, runt 19.00 (kanske kommer iväg tidigare, beror på jobbet) om någon annan här har liknande planer så hojta till!! jag åker från göteborg
Jag och ett glatt gäng ska åka direkt efter 3 av oss slutar jobba på torsdagen(kvällsskift). Ännu osäkert hur många vi blir men minst 5 Vore ju kul om man kunde lyckas få upp ett litet "läger" på campingen med gorgare:D
Fan vad najs det kmr bli brudar, bilar och bärs hela helgen Hoppas det blir bra väder bara.
Jag och ett glatt gäng ska åka direkt efter 3 av oss slutar jobba på torsdagen(kvällsskift). Ännu osäkert hur många vi blir men minst 5 Vore ju kul om man kunde lyckas få upp ett litet "läger" på campingen med gorgare:D
Fan vad najs det kmr bli brudar, bilar och bärs hela helgen Hoppas det blir bra väder bara.
Äsch vädret är ju inget som stoppar oss De flesta av oss i alla fall:D
Bara kom ihåg att om ni säger bärs i Norge så betyder det bajs. Och här i Norge är Snorre ett pojknamn.. hehe..
inte kloka för fem öre!
Jag vet.. hehe Hur annars skulle Gatebil eksistera?
Jo tack! Jag förstog inte vad folk skratta åt när man va där första gången och skulle bjuda på en bärs Men det ska bli kul att åka upp igen!!!
I´d rather push a BMW than drive an Audi!!!
Framhjulsdrift är för bögar och kärringar!!!
Audi har en viktfördelning som en slägga med träskaft!!!
FWD suger get ***!!!
Japp kommer med Jaggen jag vettu blir nysänkt imorn om inte nått skiter sig.... Skulle vart nypolerad o nytonad me men det ser ut å skita sig.... Tänker inte ens kolla på någon väderprognos bara ska dit
The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Ååååh, bara några dagar kvar nu! Glädjer mig som en unge!!!! *hoppar av otålighet*
Till dig som frågar om detta går att jämföra med Vallåkra: Nej, det kan det inte! Detta är bara 100 ggr bättre på alla sätt!!! Som någon tidigare sa, här är det vild og galen action och det liknar inget man ser på träffarna hemma i Sverige.