3760
Sök

Vart kan man köpa gt4 motorer?

21 Inlägg
16 juli 2008
Trådstartare
Tjenna! Jag undrar var man kan köpa GT4 motorer till toyota celica 1988-89? kom med så många förslag om sidor ni vet o kan! thx! wink

Filkörning?
852 Inlägg
16 juli 2008
www.blocket.se

www.lagabasen.se

titta in på en skrot och kika.

det är väll de jag kan komma på just nu... annars finns det säkert en Toyotaklubb bara å googla lite cool

2 021 Inlägg
16 juli 2008
inte det lättasste och få tag på, men det finns

406 Inlägg
16 juli 2008
beror väl på om du måste ha hela motorn, vissa saker på 3sge är samma som 3sgte, nu är inte jag någon toyota expert men min polare kan en hel del om det där.

:DPlattan i mattan:D

2 021 Inlägg
16 juli 2008
bazooka_ skrev:
beror väl på om du måste ha hela motorn, vissa saker på 3sge är samma som 3sgte, nu är inte jag någon toyota expert men min polare kan en hel del om det där.

andra kolvar är det ända tror jag + oljesprut under kolvarna på gt4 motorn, annars så har gti motorn lite annat insug och vassare kammar så om du turbokonverterar den rätt så borde du få ut lite mer än en org. gt4 motor

Abiit, excessit, evasit, erupit
145 Inlägg
20 juli 2008
jag köpte min motor igår.. tongue (3s-Gte) å den hittade jag på toyotaklbbens hemsida.. där e det alltid grabbar som kan.. smile men 3s-Gte gen 1 ska väl inte vara så himla svårt.. men jag avråder dig att gå til skroten.. jag fick ett pris på en 3s-Gte gen2a på 23 900:- å det är det fan inte värt..

Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.

Sök