De måste väl ändå vara mycket roligare med en 205a än en 740?
Nja, peugeot är så mycket mer besvärligt Som när jag skulle byta en drivaxel fanns det hur många 205 drivaxlar som hälst som inte passa fast det var samma årsmodell :S Kan fått fel uppgifter på dom. Men drivaxlarna var olika långa, olika tjocka, och drivknutarna var det inte lika många splines på. Som sagt man blir lite frustrerad när det inte passar riktigt Har du upplevt det nån gång att det finns en del delar som är lika men passar ej?
De måste väl ändå vara mycket roligare med en 205a än en 740?
Nja, peugeot är så mycket mer besvärligt Som när jag skulle byta en drivaxel fanns det hur många 205 drivaxlar som hälst som inte passa fast det var samma årsmodell :S Kan fått fel uppgifter på dom. Men drivaxlarna var olika långa, olika tjocka, och drivknutarna var det inte lika många splines på. Som sagt man blir lite frustrerad när det inte passar riktigt Har du upplevt det nån gång att det finns en del delar som är lika men passar ej?
Nja inte än, men jag köper alltid rätt grejjor Inget har iochförsäg "passat" med den nya turbomotorn
Bygg ihop den och byt med mig Fast får se nu om det kanske blir ett jätte ryck med peugeoten då rallybilen ska säljas. Och då kanske man kan komma över lite motordelar För hur underbart skulle det inte vara med massor med sughästar i en 205 runt konbanan med öhlinare runt om och r däck