Lunatic skrev:
DC4 skrev:
Varför åker du inte runt och lyssnar o väljer själv?
I slutändan gör jag det.
Gör det på en gång istället. Du skulle besparat dig själv och oss som iallafall gör försök att hjälpa dig, tid och energi. All den här bristen på tacksamhet när man försöker, den är så oinspirerande.
Att folk tar för givet att 5,25/6,5" skulle passa, är ju ganska självklart då nästan alla bilar har de formaten.
Det är inte alltid man har tillgång att provlyssna på en högtalare, och då får man helt enkelt chansa om man anser sig ha pengarna till det. Någon måste våga.
Nu har jag tagit och kollat upp Opels specar på din "bil", och du kommer att antingen behöva en monteringsram till en enkel-din-spelare, eller så kör du på en dubbel-din, vilket du nu vill.
Dock kan jag inte föreslå en viss spelare, eftersom jag inte vet vilken färg just din bil har, och det finns olika färg på spelare.
För övrigt så anser jag att det är bra saker i mitt förra inlägg. Det enda jag inte testat/hört där är HU;n, och jag hoppas du förlåter mig för att jag tipsade om något jag inte testat. Jag utgick ifrån att den skulle prestera som man förväntar sig av en JVC.
EDIT: ordnade ett stavfel.