3170
Sök

The fast and the furious 1

KHRacing
20 juli 2008
prodrive skrev:
Bilen är töntig i vilket fall som helst...

ergh.. oki ?
vill du utveckla din kommentar e du snäll ?

bilen är byggt enbart för filmen & i filmen rullar det massor med specialbyggd
fordon som är meningen de sklal se ut som de gör vanligtvis på gatan i USA:

3 354 Inlägg
20 juli 2008
e lite förvirrad om bilen e awd eller fwd för visserligen verkar den som en fwd vid racet men den slänger ju ut häcken när de kör från snuten som verkar tyda på viss drift på bakhjulen

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

German Engineering
9 083 Inlägg
20 juli 2008
Det är inget att vara förvirrad över tongue Bilen är FWD, men det är sant att den slänger ut häcken. Det är för att den överstyr mkt så det ser ut som att det är bakhjulsdrift men det är det inte
Senast redigerat av CarpeDiem (28 november 2011)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

OEM <3
6 957 Inlägg
20 juli 2008
Sam176 skrev:
Det ær inget att vara førvirrad øver tongue Bilen ær FWD, men det ær sant att den slænger ut hæcken. Det ær før att den øverstyr mkt så det ser ut som att det ær bakhjulsdrift men det ær det inte

//Sam

Ööh?
Nyss så sa du att den inte va AWD, nu säger du att den inte e RWD,
Han kan väl rycka kryckan..

OEM <3

German Engineering
9 083 Inlägg
20 juli 2008
Bjork skrev:
Sam176 skrev:
Det ær inget att vara førvirrad øver tongue Bilen ær FWD, men det ær sant att den slænger ut hæcken. Det ær før att den øverstyr mkt så det ser ut som att det ær bakhjulsdrift men det ær det inte

//Sam

Ööh?
Nyss så sa du att den inte va AWD, nu säger du att den inte e RWD,
Han kan väl rycka kryckan..

Det stämmer, jag sa att den inte är AWD vilket är sant. Men jag sa också att det är FWD, bilen slänger ut häcken så det ser ut som RWD men det är bara överstyrning. Man kan rycka kryckan men han gjorde inte det antar jag.

MitsuNörd
880 Inlägg
20 juli 2008
Beviset på att den är FWD finns i början av filmen när han kör sin lilla test runda wink

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida

German Engineering
9 083 Inlägg
20 juli 2008
Bra där, Evolution_6SiC6 smile Jag har förklarat för de flesta att den ær FWD men det har de inte förstått tongue

379 Inlägg
20 juli 2008
Bilen är en Eclipse GS från grund och botten som dom stylat och trimmat till 250hk, har jag för mig. Läst detta någonstans men hittar inte länken. Och Eclipse gs är FWD.

Hoppas det hjälpte ngn big_smile

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
20 juli 2008
Sam176 skrev:
Bra dær, Evolution_6SiC6 smile Jag har førklarat før de flesta att den ær FWD men det har de inte førstått tongue

//Sam

Attans, ja kolla på filmen nu och ni har så rätt sad
Men den överstyr alldeles för mkt big_smile

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

German Engineering
9 083 Inlägg
20 juli 2008
Waho: Du behöver inte vara ledsen för det, det är inte alla ggr jag har rätt också men nu vet du att det är FWD smile Jo jag håller med dig, Eclipsen överstyr för mkt men då har han 3:ans växel också tongue

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
21 juli 2008
Jo jag är jätte lessen :'(

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Sök