Är ute efter Loctite 3020 och fan va svårt det verkar att komma åt de då, fanns där du köpte de men då var man tvungen att handla för 500 spänn , då e det billigare att åka 25 mil tur och retur för att köpa de , men sätter la på toppen precis efter man kletat ner alla packningar va ? // Victor
Svårt? Märkte inte jag...bara att knalla in på den lokala bildelsaffären och be han ta hem det. *vips* så var det hemma nästa dag
Jag lät min hänga en dag eller så innan jag slängde på min
våran handel sa att dem kunde ta hem de med gjorde det inte för då skulle de få ta hem en hel låda typ 20 st och det var ingen efterfråga på sådana märkt att mekonomen har dem med men närmsta mekonomen ligger va 8 mil bort aha jag får kika på järnaffären imorgon
Har inte uppdaterat, men pysslade med elen i princip hela helgen. Lite klurigt med biten av originalhärvan som man ska behålla så tar lite tid. Skulle testat dragit runt den på startmotorn, men klickade bara...antar att batteriet är rätt slut efter att ha stått på laddning utan vatten i sig, ooops Så ska prova med ett färskt lite senare
Har inte uppdaterat, men pysslade med elen i princip hela helgen. Lite klurigt med biten av originalhärvan som man ska behålla så tar lite tid. Skulle testat dragit runt den på startmotorn, men klickade bara...antar att batteriet är rätt slut efter att ha stått på laddning utan vatten i sig, ooops Så ska prova med ett färskt lite senare
Behövs väl inget batteri? Veven ligger i kofferten. hohohoho
Idag blev det någon timme i garaget också Kopplade in några givare idag och testade lite. (vevaxel, map, vatten och mat). Verkar fungera, men behöver kalibreras lite Än så länge så är kabelhärvan inte mycket att kolla på...får snygga till den lite. Men kan ta med ett screenshot där man ser att givarna fungerar...så det inte blir en uppdatering till utan bild
Motivationen har inte varit på topp denna helgen, går lite upp och ner. Men visst har det hänt något ändå, mest varit småpryl och monterat något lite smått här och där...så inget som är värd en bild direkt
Har lackerat dom sista delarna till fronten, så det är redo att slängas på
Och så har jag monterat skivor, ok, slangar, etc
Stålomspunnet, renoverade ok, mässingbussningar, egen bromssköld och nya skivor