Var ett tag sedan man uppdaterade, vilket beror på att det faktiskt inte hänt något!
Lovade käringen att inte lägga så mycket tid på bilen över sommaren. Funderade dock länge på att upplysa henne om var dörren fanns innan jag avgav det löftet!
Nä, skojar bara...klart man får lägga lite tid på sin andra älskling också. Bäst att jag skriver det här också så inte mina kronjuveler råkar ut för en plötslig och akut klämskada
Men nu är det höst!
Men tror det kommer bli en liten uppdateringen nu i helgen iaf. Ska förmodligen införskaffa en kamsync-kåpa och modifiera rotorhållaren så man kan använda den till att ge kamsync signalen
Ajfa skrev:
DrKamikaze skrev:
Tack för kommentarerna!
WilYawn: Hehe, ja det gör vi förhoppningsvis
Om inte annat så iaf i min skitbil som jag rullar runt i nu
Den går inte att missa
du har ju fetast lack i mrd
diggar verkligen ditt projekt.. kommer bli så grymt!
Hehe, tack! Ja, den lackeringen går inte av för hackor...många kärleksfulla lager med färg på henne
För att inte prata om motorn, man vet att en bensinare är ruskigt vråltrimmad och i bra skick när den låter som en sleten diesel
discokapten skrev:
Big up! Sjukt kul att se ett såpass seriöst bygge!
Tackar
Team-Adolfsson skrev:
riktigt extremt objekt de här
när kommer kompressor inhandlas ?
eller har du redan gort det ? kanske missat något ^^
Skulle gissa på att det blir efter jul/nyår någon gång.
Har dock börjat fundera på om det verkligen ska bli en skruvkompressor då jag troligtvis får skaffa betydligt biffigare drivlina som klarar det vridet på låga varv...vill ju inte stå ett år till i garage för att spara ihop/införskaffa och montera mer delar.
Går därför och kikar lite på centrifugalkompressorer istället...är lite nyfiken på ASA's produkter men hittar ingen återförsäljare som säljer dom löst utan bara kompletta kit som givetvis inte finns till en så gammal kärra som e30...men får se vad det blir.
Merc_ skrev:
ÄNTLIGEN en tråd man vill följa!!
.. keep up the good work!
Haha, tack!
NxV skrev:
Grymt snyggt projekt!!
Man blir gråtfärdig varje gång man ser ett seriöst E30 projekt med tanke på att man just sålt sin E30 M-tech för ett år sedan...
Hehe, hade jag lagt upp lite bilder på min andra e30 hade du nog också blivit gråtfärdig då...fast av motsatt anledning
Ingen liten bil du bytt till iaf, ser ju nästan ut att få plats en e30 på flaket!
Tack alla för kommentarerna (missade jag någon?)