Hmm, har jag inget för mig fräser jag förbi med min gamla sletna 90:a.. men då ställer jag den nog bakom siba och knallr upp och kikar på andras bilar.. haha
hehe, jag tycker det iallafall, solblekt, baksätet inrett med biltema överdragssklädsel som jag hittade på skroten, sleta säten fram, hela bilen full i skit som typ donken-påsar å tomma cigg-paket,sönderskrapade aero-fälgar utan centrumkåpor och ej att förglömma: ett helt knippe granar i spegeln..
Enda positiva är att den är väldigt rostfri, enda synliga rosten lagade jag upp för ett tag sedan och det är penslat med svart förg på en annars röd bil.
Tyvärr brukar det ju bara vara typ 4-5 bilar som har nåt att komma med och resten åker typ med stuprör och dumpventil modell XXXXL och tror dom har 400hk.. vet du om det blir bättre ikväll?
Tyvärr brukar det ju bara vara typ 4-5 bilar som har nåt att komma med och resten åker typ med stuprör och dumpventil modell XXXXL och tror dom har 400hk.. vet du om det blir bättre ikväll?
race som race? kvittar väll hur mycket effekt man har? finns alltid någon med liknande bil man kan köra mot. fast iofs, står man bara vid sidan och tittar på är det ju inte kul å se två 240isar köra mot varandra. men förarna har säkert askul, prova på en gång;)