Alexiiios skrev:
Hej jag har en Audi 2.0tdi po 140 hästar tänkte använda mig av en simpel chip så jag får ca 40 hästar elr så..
men så kan man ju trimma diesel bilar enklast med box eller med en data programvara då i bilen
mappar elr fan de heter. är helt amatör.
Vilket är nyttigast för bilen att göra köpa en sån diesel box kcr dieselkraft från nån sån box firma eller från en elektriker som bara har en data o göra de genom hans data ändrar lite programvara vet ej va de heter synkronisera eller mappa ingen aning .
som sakt vilket tycker ni jag ska göra? och var i skåne finns det o göra bäst o rätt billigt då?.
Nämn nåna ställen någon i skåne där jag kan utföra detta speciellt i malmö vill jag helst
Jag skulle köpt en KCR box, Jag hade det i min Golf och det var jäkligt smidigt, Den var enkel att montera och smidig att arbeta med, Fäster man den bara så man kommer lätt åt den, Så är den behändig att ha o göra med, Dock så blårök min när man ställde upp KCR boxen på max men snäppet under fungerade klockrent.
Dock så vet jag inget ställe i Skåne, Men de finns det säkert någon annan som gör, Eller så beställer du en på nätet och gör det själv, Du får ju till en manual på hur den ska installeras
Well baby I've been here before, I know this room and I've walked this floor