Deltagare Lördagen den 16 augusti (Namn / Bil / Antal personer i bilen inkl. förare): 1: Qoffe / Volvo S60 alt. Ford Probe / 2 2: Braather / Saab 9-3 SS Aero / ? 3: JaZoR / volvo ? vet inte villken bil det blir en / 2-4 st 4:Tranan_/Volvo S60 D5/ 1 5: Meerx & Thias / M5 , Tror ja ! / 2 6: Sara_den_grymme Vet ej mer men hon ska me 7: 8: 9: 10:
här skall man skriva upp sig så ser man att man redan e de... jasså sara skall köra min bil för ja åker ju tydligen bara brevid eller brukar man skriva den som kör sist hahahaha
här skall man skriva upp sig så ser man att man redan e de... jasså sara skall köra min bil för ja åker ju tydligen bara brevid eller brukar man skriva den som kör sist hahahaha
hade gärna åkt med er.. men ska ställa ut redan på lördagen så åker nog vid 5-6 åpå lördagsmorgonen--- väl möt... jag står inomhus hos mds på vallåkra.. bara å titta in å hälsa:D
1: Qoffe / Volvo S60 alt. Ford Probe / 2 2: Braather / Saab 9-3 SS Aero / ? 3: 4: Tranan_/Volvo S60 D5/ 1 5: Thias & Meerx / M5 , Tror ja ! / 2 6: Sara_den_grymme Vet ej mer men hon ska me 7: LutusBlomman - Me Qoffe 8: 9: 10:
Blir inget vallåkra för min del iår ekonomin tillåter inte detta event.. får bli nästa år för min del.
1: Qoffe / Volvo S60 alt. Ford Probe / 2 2: Braather / Saab 9-3 SS Aero / ? 3: 4: Tranan_/Volvo S60 D5/ 1 5: Thias & Meerx / M5 , Tror ja ! / 2 6: Sara_den_grymme Vet ej mer men hon ska me 7: LutusBlomman - Me Qoffe 8: 9: 10:
Blir inget vallåkra för min del iår ekonomin tillåter inte detta event.. får bli nästa år för min del.
hoppas karavanen blir bra för er
mvh/jocke
Samma problem för mig Vi får åka till Borås när det e dags i stället, blir ju nästan lika stort som vallåkra
1: Qoffe / Volvo S60 alt. Ford Probe / 2 2: 3: 4: Tranan_/Volvo S60 D5/ 1 5: Thias & Meerx / M5 , Tror ja ! / 2 6: Sara_den_grymme Vet ej mer men hon ska me 7: LutusBlomman - Me Qoffe 8: 9: 10:
Jag är såå förbannad att även jag måste avvika detta event då jag har fått luginflamation Var så inställd på Vallåkra i år.
hoppas karavanen blir bra för er
mvh/jocke
Samma problem för mig Vi får åka till Borås när det e dags i stället, blir ju nästan lika stort som vallåkra
Haha, kerm lille, boråsträff lika stor som vallåkra? KNAPPAST
Då har du inte varit på Vallåkra särskilt mycket, alternativt har du dåligt minne
----
Åker ner idag, men vi syns väl därnere pojkar och flickor! Kom gärna fram och hälsa ni som vet vem jag är hahaha
Senast redigerat av Edil_ (15 augusti 2008)
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Fy va ball det va fast alla va trötta under dagen... Grym morgon gympa från Volvotomten och smen vid 05:45 sen rullade vi in på området som första bilar.. Grymt.. Mican ta det lungt med alkoholen nästa gång:lol: