Sökt över 50 jobb på 1 månad men bara 5 st som hört av sig ^^ snart dags o slagga o sen upp vid 12-13 tiden dock ska jag ringa ett jobb imorrn,så ska upp vid 10
Sökt över 50 jobb på 1 månad men bara 5 st som hört av sig ^^ snart dags o slagga o sen upp vid 12-13 tiden dock ska jag ringa ett jobb imorrn,så ska upp vid 10
bara 5 svar? Är du dålig på att formulera dig eller har du bara haft enorm otur tro..
bara 5 svar? Är du dålig på att formulera dig eller har du bara haft enorm otur tro..
ne bara maxoflyt Känner man inte nån här nere så e det nästan omöjligt få jobb,känna rätt personer verkar det som. Dock blev jag ju erbjuden ett igår nu,som jag ska ringa imorrn så jag kan tjäna lite pengar innan jag ska flytta igen
är väll lite olika brukar oftas inte vara före kl06 iaf har blevit 11 två dar nu blev lite chockad idag när jag vaknade å insåg att de hade börjat blevi mörkt då jag vaknade 20.xx
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
ne bara maxoflyt Känner man inte nån här nere så e det nästan omöjligt få jobb,känna rätt personer verkar det som. Dock blev jag ju erbjuden ett igår nu,som jag ska ringa imorrn så jag kan tjäna lite pengar innan jag ska flytta igen
Låter ungefär som här.. och de flesta andra ställen söder om hudik typ:/ Hoppas du får det!
Tack du Jag tror faktiskt jag får det,har jobbat med massa olika saker så det är tur man har erfarenhet iaf. Sen dit jag flyttar ska jag söka extra/praktik/helgjobb sen på en bilfirma
allt mellan 02 till 06 brukar det väll bli sen kliver man upp mellan 10:00 och 14:00... jaa jag är tyvärr abetslös.... skulle hellre kliva upp tidigt och tjäna egna pengar än att sitta vaken hela nätterna
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
helger: upp kl 6.30-9.00 - läggdax: 23-00, har en barn familj under mig som går att ställa klockan efter för odjuren börjar leva runt kl 6.30 på helgmornarna...